۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

قرمه سبزي ها

صبح روز13 آبان كه ميشه نازنين گير پيچ ميده كه الا و بلا مي خوام برم تظاهرات مشتي باشم بر دهان استكبار داخلي
،اولش هي جانمان را فدايش مي كنيم كه نرو نازنينم ،بعدش هي قربان قد وبالا وچشم هاي سبز و نمي دونم چه اش مي روم كه نرو !!حرف توي گوشش نمي رود ،دست آخر آن روي سگم به بالا مي آيد و مي گويم :مي خواي بري ،برو بچه ي منو با خودت نبر ،مگه اين بي شرف ها حاليشون ميشه ؟يه دفعه مي زنن ناك اوتت مي كنن ،آرزوي 12سال زندگيمون رو بايد به گور بسپريم !!!اين رو كه ميگم و بعدشم كه دوباره هي قربانش مي روم و هي فدايش مي شوم ،منصرف مي شود !
يك ساعت بعد كه مي شود تصوير آشنايي پشت آيفون تصويري مي بينيم !!سيما بود !!!دردانه و ته تغاري و ... خواهر سلما !!
مي پرد تو و مي گويد !!!امييييييين بهم افتخار كن !!!
-ما كلا چيز ميز واسه ي افتخار زياد داريم ته تغاري !!!
-نه من دانشجوي حراستي شدم بايد بهم افتخار كني !!!1
اين را كه مي گويد ،بند دلم پاره مي شود !!!اي بابا به سر بچه هاي اين خانواده انگار به جاي مو ريشه ي قرمه سبزي گرفتن !!!اون از خواهر مكرمشان كه دهن ما را دو سه دور ارتودنسي فرمودند تا دو ترم تعليقي شان را مهر بخشودگي زدند و اين هم از اين يكي !!!ولي خداييش اين يكي نوبره !!!نازنين ترم 7 بود كه تعليقي خورد !اين يكي هنوز يه ماهو نيم نشده كه ميره دانشگاه !!!آخه
-رفتم تو يه دونه ازين قول تشن هاي حراستي ،گفت واسه ي 13 آبان چه نقشه اي تو سرت پروروندي ؟
گفتم مي خوام2 فصل رياضي بخونم !!
گفت بچه مگه من باهات شوخي دارم ؟
-گفتم شما بر چه اساسي منو آوردين اينجا
-ما عملكرد تو رو تو دانشگاه نقد كرديم بگو به چه گروهك سياسي متصلي ؟
-آقا فرمودن نقد بايد منصفانه باشه !!!من ترم يكم !!هنوز جاي فني ميرم كتابخونه مركزي !مي خواي به چه گروهي وصل باشم ؟تازه اين بليطم !!من 13 آبان اصلا اصفهان نيستم !!!
خلاصه اون هي گفت و منم هي آقا ،آقا كردم
اين را كه گفت كمي آرام ميشوم ،ديدم اين يكي مخش بيشتر از خواهرش كار مي كنه !!!اگه نازنين بود حالا براشون از شريعتي مي گفت !!!نه از آقا!!!!!!!!
پي نوشت :ما كه نرفتيم !يعني نشد كه بريم !!زن و بچه ي مان هم كه نميشد بديم صاف دست اين بي پدر ها ،شما اگه رفتين چه خبر ؟جمعيت خوب بود ؟
2-ف.دورود من هميشه فكر مي كردم ف.درود ي !!!!!
3-خوب گاهي آدم اعصابش داغون ميشه !!باور كنيد وقتي همه چيزيه هو رو دلتون تلمبار ميشه !!اصلا نمي تونيد صبور باشين

۱۸ نظر:

  1. سلام
    خوب شد نقطه ي ضعف خودت و نازنينت كجاست
    آقا سر جدات اين امانتي را ازم تحويل بگير وگرنه
    براي رفع دلگيري بيزاكوديل خوب جواب ميده
    با آرزوي سلامتي براي شما
    شاد باشيد
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  2. سلام
    پس خواهر نازنین هم اصفهان نبوده
    بازم خوبه
    اگرم کتک می خواد بخوره همین تهران بهتره
    راستی حرفای "آقا" رو چطور بلد بوده
    خیلی جالب بود
    ف.دورود

    پاسخحذف
  3. خواهری سیما با نازنین که مشخص بود اما واقعا ترم یک هست و آقا مسعود انقدر پیگیر هستن !!! ((: ((: یعنی من همش فکر می کردم برای تخصص رفته اصفهان و شما براش دنبال خونه می گردید ((:

    به من هم افتخار کنید ! پرونده ام دو تا امضا برای اخراج کم داره ! الان انقدر خانواده مفتخرن که نگو !

    پاسخحذف
  4. سسسسسسسسسسسسسلاااااااااااااااااااااام
    خوب هستين؟
    به جا ميارين؟

    پاسخحذف
  5. وبلاگ نازنین جون راه افتاد؟

    پاسخحذف
  6. به دنیا امدیممممممممم....

    پاسخحذف
  7. سلام و خداقوت
    با پست جديد رفلكس در خدمتم لطفا مطالعه كنيد و اگر ايرادي مي بينيد راهنمايي بفرماييد تا اصلاح كنم. در پناه حق و سرفرازباشيد.

    پاسخحذف
  8. سلام و خداقوت
    با پست جديد رفلكس در خدمتم لطفا مطالعه كنيد و اگر ايرادي مي بينيد راهنمايي بفرماييد تا اصلاح كنم. در پناه حق و سرفرازباشيد.

    پاسخحذف
  9. سلام دكتر .حاتون خوبه .؟ خانومتون خوبند ؟مواظب همه باشيد و زودتر برامون بنويسيد!!!

    پاسخحذف
  10. همه الكي اومدن نظر بدن. بابا هيچكدوم شما نظرش منظور نويسنده نبودا.

    راستي:
    خاك بر سر "" آقا ""

    پاسخحذف
  11. salam neminevisi?
    saalemi?
    douroud

    پاسخحذف
  12. به به... دم سيما خانوم گرم. من كه نشد برم ولي همسرم كه رفته بود ميگفت به نظرش جمعيت از روز قدس بيشتر بوده. كلاً همش هم بزن و بكش بوده. نامردا فقط سرو هدف ميگرفتن. چند تا از دوستاشون حسابي كتك خوردن!

    پاسخحذف
  13. نکنه باز بلایی سر خودتون آورین دکتر جان؟

    پاسخحذف
  14. کم پیدا شدید! هنوز هیچی نشده درگیر بچه شدید؟ یه سر اینجا بزنید. امیدوارم هرسه سلامت باشید.

    پاسخحذف
  15. چرا آپ نميكني امييييييييييين خااااااااااان؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  16. داریم یواش یواش به نگران شدن برای شما و خانواده عادت می کنیم! می شه لطفا یکی از وابستگان یا آشناهای خانواده ی آقای احمدی پور که اینجا رو می خونن ، یه خبر از سلامتی کل اعضای خانواده توی قسمت کامنت ها بذارن ؟ اتفاق بدی که پیش نیومده خدای نکرده ؟

    پاسخحذف