۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

غربت نامه

تا كنون آن جا نرفتي ،گاهي مي ترسي كه آن جا بروي ،گاهي هم فكر مي كني هرگز تجربه اش نخواهي كرد اما امثال من چندين بار تجربه اش كرده اند ،خودم يك بار ديدمش ،خوب يادم نمي آيد كه چه شكلي بود اما فكر مي كنم زيبا بود چون شبيه نازنين بود ،بار دومش شبيه غربي بود ،آنجا كه جز تو و خدا ديگر كسي نيست !!!براي همين اينجا شد غريب نامه ،غريب نامه حكايت غربت ماست در اين دنيا !!!گاهي آدم ها شاد مي نويسند ،گاهي موضوعي نيست كه بنويسند و گاهي هم از چيزي مي نويسند كه هميشه از ان مي ترسند يا غافلند يا ......من ،امروز ولي مي خواهم بنويسم ،مي خواهم برايتان از تجربه هاي بازگشت بنويسم ،از تجربه هاي راهي كه شايد براي معدود آدم هايي پيش مي ايد و از تجربه ي مرده ي متحرك بودن !!!!،از اينكه بتواني و نتواني انجامش بدهي !!!زندگي ....شايد زهر مار باشد و يا شايد دلستر سيب باواريا !!!تو مي خواهي خود كشي كني يا مي خواهي زنده بماني ؟؟؟تو انتخاب كن !!!!!فلاش بك را بزودي بخوانيد
پي نوشت :بلاگر قات زده8 واسه همين اين سري هم فونتمو مورچه خوار ي بود !هم رنگ سبز نداشتم كه بنويسم !!2-از كامنت گزاريتون كه ديگه نا اميد شدم ولي انصافا فلاش بك رو بخونيد ،قصه هاي جالبي از آدم هاي جالبي توشه !!البته اگه قلم من بتونه قشنگ بنويسه 3-اگه راستش رو بخوايد اوضاعم خيلي رو به راه نيست واسه همين آپ نكردم 4-ف.دورود جون حكايت همون هم سنگراي نازنينمه كه بلا نسبت شما دهنمو صاف كردن 5-نينگا ني ني رو ببوس 6-براي مرحوم كردان كه به خاطر جراحات سنگين شيميايي (!)به لعنت خدا رفت همه با هم طلب هر چي دوست دارين بكنين ،7-اون دنيا به كردان ميگن اعمالت چرا اين شكليه ؟ميگه من دكتراي نيكوكاري دارم ،مداركشم موجوده !!8-امروز يه كار غير اخلاقي كردم نيش زنبور رو تو خونه ديدم ،خيلي وقت بود اين طوري حال نكرده بودم وقت كردين برين !!!نگاه كنين

۵ نظر:

  1. ضمنا مجلس ختم در مسجد دانشگاه آکسفورد برگزار می شود !

    پ.ن. اون فلاش بک که هیچی توش نیست ! وبلاگ جنبش های دانشجویی هم که قرار بود از ماه پیش به قلم نازنین جون به روز بشه که یه پست جدید هم نداشته !!! حالا اگه می خواید کامنت بذارم ((:

    پاسخحذف
  2. سلام امين خان
    حال و احوالت چطوره نازك نارنجي؟
    از ديشب تا الان داره مخم ميپوكه از درد
    فيلم دعوت را هم بگير ببين خيلي با حاله يه جورايي داستان جالبي داره
    خروس جنگي هم خيلي خنده داره
    ديشب خواب ديدم رفتم بالاي كعبه دارم اذان ميدم
    با آرزوي سلامتيت
    شاد باشيد
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  3. سلام امین مهربان
    حال و احوال ایشالا که رو به بهبوده...منم نیش و زنبور دیدم.به همه پیشنهاد میکنم ببینن!به خصوص اونایی که خیلی وقته نخندیدن!خوشحالم که عزیزانی مثل تو و نازنین رو دارم....
    روزهاتون پر نور باشه....دلم تنگ شده براتون،سپاس از همراهیتون...

    پاسخحذف
  4. به به... امين خان كم پيدا! اوضاع و احوال كه خوبه ايشالله؟ بابا زود زود آپ كنيد كه دل آدم هزار راه نره!
    حالا اين فلاش بك چي هست؟! كجا هست؟! من كه اين وبتونو بالا پايين كردم همچين چيزي نديدم!!! نمنه؟؟؟!!!

    پاسخحذف
  5. salam cgera weblogetoon injoori shodeh .man ta hamin erooz natoonestam comment bezaram basteh shodeh bood

    پاسخحذف