۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

دخترم نسيم

سلام مي كند ومن چشم هايم به ديدارش روشن مي شود ،مسعود هم طبق معمول ان وسط ها خودش را مي رساند
مي پرسم حال اصفهان چه طور است
مي گويد آبش سنگين است
مسعود هنوز سرش پايين بود
نازنين به طرز ناجوري رويش سفيد و بي رنگ شده
-خوب امين !!!تو وبلاگت حرفاي بد بد نوشتي چي اين طوري افسرده ت كرده ؟اين كه افتادي گردنت شكست ولي نخاعت هيچ چيش نشد يا بابا شدنت ؟
-چي چي شدنم ؟
-نبايد مي گفتم نازنين نه ؟خوب چرا بهم نگفتي كه سوتي ندم ؟؟
-چي چي شدنم ؟اين چي ميگه نازنين
نازنين ناراحت و بي حوصله از اتاق مي زنه بيرون ،پشت بندش سيما و مسعود مي روند و من توي اتاق با رويا يا كابوس پدر شدن تنها مي مانم
كمي با خودم فكر مي كنم كه آنم زمان ها كه منو نازنين فقط براي هم زندگي مي كرديم بهتر بود ،آن زمان ها كه بهانه اي جز حضور هم نداشتيم ،ولي ما سال ها حسرت اين اتفاق را خورديم و حالا ديگر .......
با خودم فكر كردم كاش دختر باشد كه نازنين تو آمد و بي مقدمه گفت :دوست داري اسم پسرم رو چي بذاريم ؟
-نمنه ؟پسر كدومه ؟هنوز كه معلوم نميشه !من دوست دارم اسم دخترمو بذارم نسيم
-نخير همين كه من ميگم پسرم
-دخترم
پسرم
دخترم
-اصلا تو زيادي داره بهت خوش ميگذره اين جا
-چه ربطي داره نازنين
-باز به من ميگي دارم حرف بي ربط ميزنم ؟
-من چيز مي خورم
-نوش جان
-اه
امين از وقتي مريض شدي ظرف ها تو سينك موندن
-از وقتي مريض شدم تو رو حسابي نديدم
-انباري هم پر سوسك شده
-نقش من تو خونه با مش رحمان چه فرقي مي كنه ؟
-مگه بايد فرق كنه ؟
-نازي ي ي ي ي ي ي ي ي؟؟؟؟؟؟
-مي دوني چقدر دوستت دارم ؟
پي نوشت :آه چقدر پوشك بچه گرونه ؟؟؟
2- بسه ديگه از شريعتي ننويسيد از يكي ديگه كه دوست داريد بنويسيد !!!
3-امرئز اومدم خونه ديدم بي بي سي قطعه مال شما ها هم همين طور ؟

۲۰ نظر:

  1. از اصفهان برگشته چرا اين ورا نيومد ؟

    پاسخحذف
  2. MObarakeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh ! AMa delan bara Nazi misuzeh 2 ta bache bozorgeh ke already nasazgar hast;) Shukhi kardam ama to ro joone har ki dust dari in zane hameleh ru inghad azyat nakon, Man jaye nazi budam ta hala 10 bar paset midadam be mamanet , NArahat nashi ha man alan kheili khoshhalam, ma 2 mahe bache mikhaym nashodeh daram degh mikonam, hale nazi ro khub mifahmam ba ye shohare naz nazi! khoshhalam, kheili khoshal,

    پاسخحذف
  3. به سلامتی. مبارکه!
    آقای دکتر ناشکری نکنید.

    پاسخحذف
  4. کلی ذوق کردم وقتی خوندم که داری بابا میشی. امیدوارم خدابهت یه دختر سالم خوشگل توپل مپل بدهکه حالش رو ببری. امیدوارم حال خودتم زودتر خوب شه . راستی مواضب نازنین خانم هم باش .

    پاسخحذف
  5. vay elaaaaaaahi . kheili mobarakeh . kheili khoshal shodam. shirini ........... man shirini mikham . kheili khabare khoobi bood

    پاسخحذف
  6. مبااااااااااااااااارکه! می گم حواستون جمع باشه از این به بعد باید مثل یه بابا بنویسیدا! مثلا پست قبلی بابایانه نبود اصلا!

    پاسخحذف
  7. اوووووووووووه حالا چی کار کنیم با این بابا دکتر رو ؟؟؟؟ مبارک باشه ، نازنین جون مبارک *-: خب دوقلو چه طوره ؟!؟!؟! یه دختر یه پسر ، دخترتون که نسیم شد ، پسرتون هم نازنین اسمش رو بده ببینیم ست کردید با هم یا نه (-; هیچی دیگه امین کارت در اومد ، دیگه فقط نازنین نیست که هر شب ساعت 2 بیدارت کنه که نتایج مهمش رو بهت بگه ، بچه هم شبی 40 بار بیدارتون می کنه و کلا آرزوی خواب رو برای چند سالی دارید . ( بنده همه ی تجربه هام رو از بچه ی همسایه که صدای گریه اش من رو هم بیدار می کنه ، بدست آوردم ! ). تازه امین ظرفهای توی سینک هیچی، چپ و راست باید بچه رو بشوری ، حموم کنی ، بخوابونی ، تازه ظرفهای تو سینک هم هست ، تازه بچه به دنیا اومد باید صبحونه دعوتمون کنید و حلیم بپزی ((: ((= بابا بودن زحمت داره الکی که نیست .

    پ.ن.دیگه شریعتی رو بذارید کنار ، باید مطالعه رو متمرکز کنید روی ویژگی های کودک در سنین مختلف و چگونه فرزند خود را گل بار بیاوریم و ...

    پاسخحذف
  8. مبببببببببببببببباركههههههههههههه .انقدر خوشحال شدم كه نگو.

    پاسخحذف
  9. اين حرف هايي كه زديد تهديد بود يا تبريك خانوم ماندگاريان ؟باباي گردن شكسته ي افليج به چه درد بچه مي خوره ؟البته خوب مي دونيد ما دور و بر 9 ساله كه عادت داريم شب ها به دلايل بسيار بسيار مهمي بيدار شويم از قبيل سوسك هاي تو انباري يا ظرف هاي توي سينك يا شته ي درخت انار يا يا اگر كلا همه ي اين مشكلات مهم حل شد خاك برداري برج روبرو !!!!!ديگه تعويض پوشك بچه يا خوابوندنش و امثال اين ها كه در مقابل شته ي درخت انار دليل خيلي مهمي نيست نه ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  10. مسعود قاضي زاده۲۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۳

    رفتم يارو رو ديدم منكر بخشنامه ست كلا ولي بريم بيايم ممكنه درست شه ،همه تلاششونو مي كنن براي سيما تو غصه نخور اصفهان هم جاي زياد بدي نيست يعني جاي خوبيه !!!اين قدر هم منو اذيت نكن خوب دوستش دارم مگه تو نازنينو دوست داري كسي بهت كاري داره ؟

    پاسخحذف
  11. من و نازنين با تو و سيما يه فرق گنده داشتيم و اون اين بود كه هر دومون همديگرو مي خواستيم و طرف مقابلمونو اذيت نمي كرديم ولي تو الان داري سيما رو اذيت مي كني و نبايد بكني خوب ؟كسي نمي گه دوستش نداشته باش ولي اين طوري رفتار نكن كه حالش ازت به هم بخوره مثلا ائن سفرت به اصفهان خيلي بد بود

    پاسخحذف
  12. دکتر خیلی مبارکه. به سلامتی. ان شاا... به قول مادربزرگم خوش پاقدم باشه.:)
    بچه خیلی خوبه ولی نکنه به بهانه بچه در وبلاگتون رو تخته کنید.به نازنین خانم گل هم تبریک می گم.

    پاسخحذف
  13. ((: تبریک هست ایشالله ((: همه ی اینها رو گفتم که بگم ، انقدر زندگی با یه نوزاد شیرینه که نگو !!! همه ی اینها از نظر بقیه شاید دردسر باشه اما مامان و بابای بچه ازشون لذت می برن . همین همسایهه که اتاق خوابشون دیوار به دیوار منه ، شبها که تا صبح بچهه 40 بار پا می شه گریه می کنه ، اینها هم از خواب بیدار می شن مثل من ، من هی حرص می خورم و با بالش می کوبم تو سر خودم اما صدای مامان و باباش می آد که هی قربون بچه می رن و باباش می گه : " فدای صدای خوشکل گریه ات بشم بابایی " ((: ((= ( رعایت تمام قوانین آپارتمان سازی رو دارید ؟! )

    اول که گردنت خوب می شه تا اون موقع که بچه به دنیا بیاد . می مونه پاهاتون . شاید اونها هم خوب شدن ، چیز بعیدی نیست که ، هست ؟
    دوم فرض کنیم اصلا پاهاتون خوب نشدن خدای نکرده ، بابا بودن مگه به پا هست ؟ یعنی چی " بابای گردن شکسته ی افلیج به چه درد بچه می خوره" ؟؟؟ بابا قرار نیست که فقط بچه رو راه ببره ، مهم اینه که بچه ی شما چیزهای خوب از شما یاد بگیره . راه نرفتن شما هیچ مشکلی برای بچه ایجاد نمی کنه ، و مطمئنم انقدر دوستتون داره که حتی اگه مشکل جسمیتون ادامه هم پیدا کنه ، اصلا این قضیه ناراحتش نمی کنه . من مطمئنم شما و نازنین ، بابا و مامان خوبی می شید و یه دنیا عشق به بچه ی گلتون می دید . خوشحال باشید خیلی زیاد.

    پاسخحذف
  14. Vy chegard khoshhal shodam, hamin 2 ta poste peesh nabood ke ghofteed meetuneed bache dar besheed. . hala shodeed : )
    zood meeree manzel docotor joon. alan to shoky na? hala bebeen che zughe khahee kard. rastee be andazeye chand hafte ham zarf daree vasye shostan : ) az in behtaar

    پاسخحذف
  15. سلام امين خان
    از قديم گفتن رطب خورده منع رطب نميكنه
    تو كه خودات آخر همسر چزوني هستي ملت را منع نكن
    درضمن توي حرف هات رعايت من را هم بكن كه در عين فلج بودن هيچ نقصي در خودم نميبينم
    حتما برو چشم پزشكي تا ديدات را اصلاح كنند
    به نازنين خانم سلام برسان و از جانب من براش آرزوي فرزندي كاكل زري و مشدي بنما
    با ارزوي سلامتي براي شما
    شاد باشيد
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  16. seday tapesh ghalb man ham az khoshhali gousham ra por kardeh...mobarak e mobarak e...

    پاسخحذف
  17. آقا مهرداد به من چه كه تو خودتو سالم مي دوني ها ؟من اين تصور رو از خودم ندارم و در ضمن بچه ي ما دختر هستش !!!!!!!اسمشم نسيمه راستي حس ازدواج مثل حس پدر بودن نيست اوليه شيرين تره لا اقل براي من كه اين طور بود

    پاسخحذف
  18. سلام ، مبارک باشه واقعآ ، ایشالا بچتون دو قلو باشه که دعواتون نشه:دی

    پاسخحذف
  19. سلام دوست خوب و بابای جدید ...
    تبریک می گم ... حتما قدمش خیره و کلی شادی و سلامتی رو همراه خودش میاره ...
    به نازنین خانوم هم تبریک بگید ...
    شاد و موفق باشید ...

    پاسخحذف
  20. سلام. جدا تبریک می گم. بابا یه ذره خوش اخلاق شو. خدا رو شکر کن مگه خودت نمی خواستی؟ به فکر نازنینت باش.

    پاسخحذف