۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

فلسفه وجود من

صبح به صبح كه با صداي تهوع از خواب بيدار مي شوي و منتظري كه محض رضاي خدا اوضاع كمي خوب باشد باز هم چيز هاي زيادي مي شنوي مثلا ً اينكه مادري با كارد ميوه خوري سر بچه ي 5 روزه اش را مي برد !!!!!
فلاني اعدام ميشود ونمي دانم چه ها ي ديگر كه ميشنوي كمي با خدا مي خواهي درد و دل كني كه آخر خدايا بعد 9 سال زندگي الان چه وقت بچه دادن است ،درين زمان كه همه ديوانه شدند !!!!اما باز هم وقتي به يك لطافت معصوم فكر مي كني كه مي تواند بيايد و تمام فكرت بشود و جاي تمام فكرهاي بد زندگيت را پر كند كمي از خدا براي تنوع كوچكش تشكر مي كني !!!نازنين شب ها پنجره را باز مي كند ومن تا خود صبح مي لرزم وصبح كه مي شود نسيم به صورتم مي خورد !!كاش دختر باشد ومثل اين نسيم نوازشگر !!!!!
-امين !
-م م م م م م م م م
-پاشو ببين چه قبضي برامون اومده
-آآاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااخ خ خ خ خ خ خ
-چي شد ؟
-گردنم !!!مثلا شكسته ها !!!!
-خوب به من چه ؟؟؟؟من فقط صدات زدم خودت اين طوري چرخونديش ،آورديش بالا !!
-خوب حالا قبض چي اومده ؟
-قبض موبايل من
-خوب پس به من ربطي نداره
-دقيقا به تو مربوط ميشه
-چرا ؟
چون جنابعلي وصلش مي كني به لپ تاپ باهاش ميري تو اينترنت
-آها از اون جهت ؟خوب حالا چه قدري اومده ؟
-460 هزار تومن !!!
-چقدر ؟؟؟؟
11 سال پيش در چنين روزي !!
-امين جان ،مادر ميدوني پول تلفن چقدر اومده ؟؟؟
-نه مادر جون
-پس اول قول بده كه پولشو خودت ميدي
-چشم
-47 هزار تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمي دونم چرا فلسفه ي وجودي منو خدا با پول تلفن نوشته !!!با يه حساب سر انگشتي مي فهميم كه نصف حقوق اين ماه من ميره پاي پول تلفن در ضمن به دليل شكستگي گردن اين ماه از مطب هم خبري نبود و كلا همه اش پول بيمارستان ميشه !!!يعني تقريبا معادل 17 تا كشيك 15 ساعته در ماه !!!!آن هم درست زماني كه داريم به اميد خدا ايالوار(شايد هم عيالوار) مي شويم !!!!
پي نوشت :
1-از حال نازنين پرسيديد و بايد بگم مثل اغلب خانوم هاي باردار مي مونه كه .......كلا هي گلاب به روتون و هي روي من به ديوار !!!
2-به من سفارش فرموديد كه به نازنينم رسيدگي كنم و من بايد بگم كه بنده هنوز در بستر به سر مي برم و هنوز نمي تونم سرم رو بالا بيارم چه برسه كه بخوام به تازنينم هم رسيدگي كنم ،فعلا مثل هميشه ضبط و ربط بنده هم به دست اين همسر بزرگوار و مهربان استش!!!!
3-فرموده بوديد كه چرا به وبلاگ هاي ديگران سر نمي زنم كه در چند پست پيش از دوستان به خاطر اين مسئله معذرت خواهي كردم چون الان فقط 15 دقيقه مي تونم برم تو اينترنت و اونم با موبايل و تازه گردنم هم اجازه نمي ده كه بخوام بيشتر از اين از كامپيوتر استفاده كنم ان شا ا.. بعد از اينكه اندكي بهبودي حاصل شد از خجالبت دوستان در مي آيم
4-اين پارازيت ها هم خيلي بده من نمي تونم سريال ويكتوريا رو از فارسي وان ببينم !!يكي نيست بگه آخه بي پ د ر ها دردتون بي بي سي خوب همون رو پارازيت بفرستين !!!البته اينم از......شونه
4-يكي ازم پرسيده بود كه آيا معلول نخاعي ام ؟خير بخشي از اعصاب زانو هاي من آسيب ديده به طوري كه از زانو تا مچ پا فلج حركتي هستم و از اونجا به بعد هر چه به انگشت هاي پاهام مي رسم مشكلات حسي پيدا مي كنم !!
5-به قول فرشيد منافي دوستتون دارم ،قربون همتون ......

۸ نظر:

  1. خدا حفظش کنه نازنین خانوم رو! شما را هم زودتر سلامت کنه تا کمی به این بانو برسید!

    پاسخحذف
  2. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    هنوز پاشيده نشدي ننه قربان
    بهت گفتم اينترنت اي دي اس ال بگير ، نگرفتي حالا بفرما
    اينجا پارازيت صفره
    شاد باشيد و خرسند
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  3. فکر کن من اگه می خواستم با موبایل کانکت بشم باید سر هر دو ماه یه خونه ایی ملکی چیزی می فروختیم پول مخابرات رو می دادیم ((:

    به این زودی نازنین جون حالش بد شده ؟ من فکر می کردم از 3-4 ماهگی شروع می شه حالت تهوع و ... چه بد . ایشالله زود این مدت بگذره و کوچولوتون زود به دنیا بیاد .

    گیر دادید به نسیم هاااا . حالا چرا نسیم ؟ حروف اسمهای امین و سلما رو قاطی کردین نسیم از توش در اومده ؟؟؟ مینا هم می شه هااا ، آها راستی اسم مامان شما هست ، تکراریه ، همون نسیم فقط از توش در می آد اگه دختر باشه سیمین هم می شه، آسمین هم می شه که از همش بهتر همون نسیمه . ولی اگه پسر باشه کلی اسم از توش در می آد ، نیما ،مانی ، ایمان ، سام ، تازه سلیم هم می شه ((: حالا اصلا فلسفه ی انتخاب اسم همینی بود که من گفتم یا نه هیچ ربطی نداشته و من الکی دارم بازی می کنم با حروف ؟ (;

    یه گردن که می شکنه اندازه ی دست و پا طول می کشه تا خوب بشه یا دیر تر ؟

    ویکتوریا و کلیه ی سریال های کره ایی فارسی وان رو ، اینترنتی می فرشن ، تازه بدون سانسور . من که حوصله ندارم که هی هر روز بشینم پای تلویزیون و نیم ساعت سریال ببینم ، می خرو و یه شبه می بینم تموم شه بره . شما هم می تونید امتحان کنید.

    پاسخحذف
  4. پدر شدنتوم مبارک...واقعا خوشحال شدم:)

    پاسخحذف
  5. يه گردن تقريبا دو برابر دست و پا طول مي كشه تا خوب شه البته اونم نه مثل دست و پا چون اعصاب زيادي ازش ميگذره كه با شكستنش همشون دردناك و ملتهب ميشن،دختر به نظر من پر از لطافته واسه ي همين دوست دارم اسمشو بذارم نسيم نه به دلايلي كه فرمودين

    پاسخحذف
  6. با همه ی این توضیحات که فرمودین چند وقت دیگه شما خوبه خوب شده اید؟

    پاسخحذف
  7. مدتی بود نخونده بودم نوشته هاتون رو تبریک میگم هم به شما و هم به نازنین همسرتون پس از این به بعد باید منتظر گذاشتن عکس نی نی تون باشیم.

    پاسخحذف
  8. پسر هم خوبه اونم نوازش میکنه

    پاسخحذف