۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

دنيا بخواهد تو نخواهي...

خدا مي پرسد حالت چه طور است ؟
مي گويم همين كه حالم را مي پرسي يادم مي رود بگويم چرا اين كار ها را با من مي كني ؟!!!
خدا مي گويد حال كردي چطوري زنده نگهت داشتم
مي گويم بيشتراز آن كه فكرش را مي كردم
خدايا تو حفظم مي كني نه ؟آن قطعه ي گمشده ي زندگي من !!!!چرا آن جاست ؟
خدايا تو يك روز مي خواهي آن چه را كه من مي خواهم !مي دانم كه ...
خدا مي گويد : برو بچه جان رويت را كم كن ،پايت را اينقدر از گليمت دراز تر نكن !!ببين همه ي ما و اين فرشتگان بيچاره را مچل خودت كردي كه هي تو را حفظ كنيم !!ما مثلا آدم را با شعور آفريديم كه يه كمي به كارهاي ديگرمان برسيم !!ولي نمي دانم چرا همه دست نخورده تحويلش ميدن !خوب چشمت كور ببين با اون ويلچر بي صاحب شده ات كدوم گوري مي روي !خوب اگر چشمهايت عيب كرده اند برو دكتر !!ما اين همه آدم آفريديم هيچ كدام به كند ذهني تو نبودند كه اين همه پله را تشخيص ندهند !!خوب شد آن روز دستمان در كهكشان ديگري بند نبود و گرنه دير رسيده بوديم آن مهره ي شكسته ات نخاعت را قطع مي كرد !!!يه كم به خودت بچسب به زندگي ات بچسب ما كه بيكار نيستيم احوالات اين همه آدم و عالم را ول بفرماييم تو را حفظ كنيم !!خودت مي داني ديگر !!اگر دوباره تكرار شود قول نمي دهم !!!شايد اصلا اين ورها اوردمت كه ديگرجلو چشم خودمان باشي !!!اين طوري راحت تر حفظ مي شوي نه ؟؟؟
-خدايا من كه به رحمتت اميدوارم !
خدا مي گويد :با اين جمله ات خيلي حال كردم
-دنيا بخواهد تو نخواهي ........دنيا نخواهد تو بخواهي
خدا مي گويد:باز تو روت خنديدم پررو شدي ؟؟؟ما فعلا مي خواهيم اسرار گند كاري بعضي ها را روي دايره بريزيم !سرمان شلوغ است فعلا خودت مواظب خودت باش و فعلا آن گردن شكسته ات را زياد تكان نده كه يه وقت نخاعت مشكل دار نشود كه زنت مي آيد شكايت !!خودمان مانده ايم اين چه موجوداتي بود آفريده ايم !زن ها را مي گويم ها !!!دو هفته است ما را ول نمي كند آن قدر التماس مي كند دلمان برايش ريش مي شود آخر نمي فهمم ما كه چيز خاصي به تو نداده ايم اين چرا اين قدر برايت ميميرد !!!دو هفته است يه ريز توي گوشمان دعا مي كند !گفتيم اجابتش كنيم كه بلكن ما را ول كند بگذارد به خدايي مان برسيم !!امروز هم يه ريز مي گويد خدايا شكر !!!ما با تو چه كنيم اين زنت ولمان مي كند ؟؟؟
-خودت كه مي شناسيش !او كه به جز تو كسي را ندارد
-باز احساسات ما را جريحه دار نكن
-خدايا دنيا بخواهد تو نخواهي ..........................
ممنونم !!!
پي نوشت:فكر كنم فهميدين چرا نبودم !!!ببخشيد!!!!

۲۹ نظر:

  1. سلام ... امروز که دیدم مطلب جدید گذاشتید کلی خوشحال شدم ... اما :( ...

    وای ... خدا رو شکر که به خیر گذشت و خدا رو شکر که دعاهای نازنین خانوم اجابت شد ...

    مواظب خودتون باشید خیلی زیاد ...

    پاسخحذف
  2. چه به سر خودت آوردی دوباره دکی جان؟؟
    نگرانمون کردی.
    منم با خدا موافقم که مچلش کردی!!
    منتظر خبرهای بهتر از سلامتیت هستم.

    پاسخحذف
  3. ديدم مدتيه نمی نويسين خدا به خير بگذرونه.. الان که خوبين انشاالله؟ ببين چه همسر نازنينی داری خدا حفظش کنه. شما که خودتون دکترين اما ميزان مراجعت کردنتون به دکترها بيشتر از ماهاست که!!
    باز هم شکر که خوبين و زنده!

    پاسخحذف
  4. خوب خدارو شکر زنده اید . چه میکنید با خودتون و با این نازنین ِنازنین. خوشحالم که اونقدر حالتون خوب شده که تونستید آپ کنید. با خودم گفتم یحتمل این آقا سید دارن بابا میشن که دیگه محل به هیچ کس نمیزارن . نگو خودشونو کله پا کردن. امیدوارم زودتر روبهراشید.

    پاسخحذف
  5. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8807040626این تو بودیی؟
    مواظب باش

    پاسخحذف
  6. خدارو شکر هر چی بود به خیرگذشت بیشت رمواظب خودتون باشین دکتر.

    پاسخحذف
  7. اتفاقا همین امروز یاد شما افتادم که چند وقته آپ نکردی. آقا بیشتر مواظب خودت باش تو رو خدا. حداقل به خاطر نازنین خانم!

    پاسخحذف
  8. سلام !!!!
    فكر كردم بي معرفت شدي تموم صداها رو برات مي فرستم و همه ي حرف هاي بچه ها رو اينجا نبودنت وحشتناكه بچه ها افسردن راستي ديگه .......؟
    مسعود هم بي قراره !!!هر چي باشه سيما دست راستش بود !!!!ازش خبر داري ؟تو اصفهان چه مي كنه ؟؟؟

    پاسخحذف
  9. Az pelleha oftadeen. . . fekr konam sare pellaha yek gate lazeme. .Movazebe khodetoon basheed.

    پاسخحذف
  10. اصلا باورم نمی شه !!! گردن شما شکسته ؟؟؟ من فکر می کردم اصفهان هستید با نازنین و همون خانم سیما !!! اصلا حتی فکرش رو هم نمی کردم که اتفاق بدی افتاده باشه براتون . شما باید الان که خیلی به ویلچر عادت ندارید محتاط تر عمل کنید . وای خدا رو شکر که زنده موندید و نخاعتون هم مشکل پیدا نکرده . چی کشیده نازنین ! الان یعنی حالتون خوب می شه ؟؟؟ پیامد نداره ؟ امیدوارم هیچ وقت دیگه اتفاق بد پیش نیاد . تو رو خدا حالا که تازه کارید ، آروم برونید حداقل که کنترلش راحت تر باشه .

    پاسخحذف
  11. اون ناشناس بالایی عجب لینکی گذاشته هااااا ((: یعنی من گفتم این امین آقا بهش نمی آد که لینک خبر سقوطش رو خبرگزاری فارس بزنه ((: این آقایی که سقوط کرده که کلا متمایز هستن انگار ، اسم و فامیل و شغل و محل زندگی و ... من جای شما بودم یه تکذیبیه می زدم که " اسم من هیچ وقت تو خبرگزاری فارس نبوده ! " ((=

    پاسخحذف
  12. نه بابا شايعه ست اين من نبودم اصلا من يه جور ديگه داشتم به لقاءالله مي پيوستم !!!!!

    پاسخحذف
  13. دکتر نه فقط به خاطر نازنین گل که به خاطر دل ما خواننده های وبلاگت که یک جورایی از سرسختی و پشتکارت در به خاک مالیدن دماغ زندگی لذت می بریم بیشتر مواظب خودت باش. به راننده هایی که تازه گواهی نامه گرفتند و پشت فرمون می نشینند نصیحت می کنند که کمی آهسته تر کنترل بیشتر.
    امیدوارم همیشه سلامت باشید و در کنار نازنین خانم عزیز خوش و خرم .

    پاسخحذف
  14. آخه چرا مواظب نيستيد تو رو خدا؟
    مي خواين نازنين بنده خدا رو خدايي نكرده جوون مرگ كنين با اين بي دقتي ها؟
    بابا شما تنها كه نيستين اين همه بي توجه هستين همسر دارين نازنييييييييييييييين!

    پاسخحذف
  15. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    خدا خيلي دوست داره خيلي خيلي خيلي
    خوشحالم كه دوستي دارم كه خدا اينهمه بهش نظر خير داره
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  16. دكتر بابا مواظب خودت باش اين همه طرفدار و اين همه وقت منتظر مي گذاريد و اصلا مواظ نيستي بابا فكرما نيستي كه چند روز داريم ميايم و بي خبر و دلواپسيم به فكر خانوم گلت باش

    پاسخحذف
  17. سلام سید جون
    بازم حال نیمه خوبمونو گرفتی بخخخخخخخخخخدا
    چرا دو دستی همن زندگیتو نمی چسبی تا هم خودتو هم نازنین خانمو و هم ما رو اذیت نکنی
    خداییش دستام سر شدن الان
    خدایا نوکرتم این سید ما رو نه ببر پیش خودت نه اذیتش کن و نه هیچ چیز دیگه فقط کمکش کن که شاد و راحت باشه آمین
    دوست دارم سید خیلی خیلی زیاد
    تا کی خوب خوب میشی
    حالا از کجا افتادی بازم ؟؟؟؟؟؟؟ از همون پله های قبلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فعلا یا علی

    پاسخحذف
  18. چه خوت که اومدی
    نگران شده بودم
    مجید
    majid.kiavarz@gmail.com

    پاسخحذف
  19. khoda kheyli in nazanin khanum shoma ra rahm kardeh...khoda ro shokr ke be kheyr gozashteh

    پاسخحذف
  20. سلام. چه بلایی باز سر خودتون آوردین؟خدا دوستتون داره ولی شما هم باید مواظب باشین!!!!

    پاسخحذف
  21. به دكتر جان متحول شدي

    پاسخحذف
  22. اوه نه...باز خداروشکر بخیر گذشت،تو رو خدا مواظب باشین

    پاسخحذف
  23. به به دكتر از آن جهان آمده !حال و احوال خوبه ؟؟؟گفتم رو تختي هنوزم به ما آمار ميدي !!!بچه ها برام حرفاشونو ايميل ميزنن مي دونن كه .....
    راستي واقعا اوضاع گردنت بي ريخت شد ؟مسعود بي كله به من گفت !اولش فكر كردم رفته تو مود لاو بهم زنگ زده بعد ديدم نه بابا اوضاع جديه !ما همش دو هفته ست شما رو ول كرديم ها !!!!

    پاسخحذف
  24. vay doki
    nemiduni to in 2 hafte chanbar umadam injao naomid bargashtam
    delam vase nevashtehat tang shode bod
    khodaro shokr ke khubi
    toro khoda yekam bishtar movazebe khodet bash
    bebakhshin inglish neveshtam
    pc-m kharabe

    پاسخحذف
  25. ey vay khodaro shokr ke bekheir gozashteh. kheili negaran shodam. vali khodemoonima kheili khoob baladin maro sare kar bezarin kalleh adamo bekar mindazy. :)damet garm salam be khanoom beresoon

    پاسخحذف
  26. سلام خوبی؟
    ف.دورود

    پاسخحذف
  27. salam
    khoda ro shokr ke be kheir gozasht.man ye 2 3 roze webloge shoma ro peida kardam va to in 2 3 roz hameye mataleb ro khondam.kheili ghashang va ba ehsas bod.zodtar update konid lotfan
    Nazanin khanum fereshtas
    khob bashid
    Nushin

    پاسخحذف