۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

و هنگاميكه بندگانم از من پرسيدند ،(بگو )همانا من نزديكم .....

چشم هايش را كه باز مي كند مي بيند كه يك جاي دور افتاده است ،يك بيابان كه آفتاب به مانند تيغ حتي به استخوان هايش هم رحم نمي كند !آ» قدر پي سراب در آن بيابان دويده بود كه ديگر اميدي براي زندگي نداشت
او از تشنگي همان جا مي ميرد
اما خدا او را رها نكرده ،اينجا بالاخره جايي هم هست كه در آن دو قطره آب پيدا شود !!
خدا هميشه بزرگ است !!!مي داند !
خدا ،خداي بزرگ مومنان است ،خدا ،خداي بزرگ دل شكسته ها هم هست ،خداي بي پناه ها ،خداي مضطرب ها ،خدا پولدار ها ،خداي بي درد ها ،خداي دربندها ،خداي ......،خداي دزد ها ،آدم بد ها ،خداي گناهكار ها خدا پناه همه هست ،پس چزا پناه او نباشد مگر او را خدا نيافريده ؟بالاخره وسط آن بيابان جايي هم پيدا مي شود كه كمي سايه باشد ،جايي هم پيدا مي شود كه يك قطره آب باشد ،جايي هم پيدا مي شود كه خدا باز هم نشان دهد كه خداست !كه رحمان است كه رحيم است !فقط بايد خودش را نبازد ،فقط بايد ادامه بدهد !خدا خودش مي بردش همان جا كه قرار است ايمان بياورد ؛به بزرگي خدا ،به ناچيز بودن خودش ،به مهربان بودن كسي كه در بزرگواري همتا ندارد
خدا ؛آن پنجره ي روشن در تاريكي ؛آن خنكاي سايه در گرماي داغ كوير ،خدا آن رحمان رحيم
خدا آن ناجي هميشه بزرگوار است
پي نوشت :
1-غيبت هايم طولاني است چون در اين هاگير واگير مجبورم به درس هايم هم بپردازم
2-نگين عزيز همراه هميشگي ما ؛درگذشت عزيزترينت را به تو تسليت ميگم اميدوارم ...
3-گاهي هم دعا كنيد براي كساني كه هرگز نمي شناسيدشان
4-اگه كسي از برنامه 13 آبان خبر داره براي منم بگه !

۴ نظر:

  1. سلام . چه نوشته تاثیر گذاری بود ... برای من که یک وقتهایی فکر می کنم خدا فراموشم می کنه . نوشته اتون و رو خوندم و همیشه به خاطر می سپرم که فقط باید ادامه بدم ، خدا بلاخره یک سایه نشونم می ده که یادم بیاره خداست .
    براتون آرزوی موفقیت دارم .
    پی نوشت 3 عالی بود ...

    پاسخحذف
  2. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    داشتم نگرانت ميشدم
    چند روز گذشته خيلي به يادات بودم
    برنامه هاي تلويزيون من را يادات مي انداخت
    خلاصه هميشه برات دعا ميكنم
    تو هم من را از ياد نبر
    با سينوهه چه كنم
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  3. سلام
    مي دوني چه قدر كيف مي ده كه بعئه اين همه مدت بيام نت و بيام وبلاگت و ببينم داري عيالوار يا ايالوار مي شي؟؟؟؟؟؟؟؟
    باورت مي شه چه قده الانه من ذوق مرگ شدم برا نارنين و تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بهت تبريك مي گم يه عالمه

    پاسخحذف
  4. امين جان كاشكي يكم ملايمتر مي نوشتي
    مي ترسم از اتفاقي كه سر يكي ديگه از دوستان اومد يهو..............
    يكم بيشتر مراقب باش

    پاسخحذف