۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

ديگر نمي گويم .....

خوب يادم هست كه بار اول كي آمدم به سراغت يادت مي آيد چه از تو خواستم ؟؟؟؟
چند سال بعد اما از تو خواستم آنچه به مصلحتم هست برايم پيشامد كني !!!به من همان را دادي ،خوب يادت مي آيد مي دانم !!!
مي داني اين بار مي خواهم چه بگويم ؟؟؟؟؟
همان كه مي خواهي برايم پيشامد كن حتي اگر صلاحم در آن نباشد !!!من ديگر راضي ام به تو !!!!به همان كه تو مي خواهي
گاه مي انديشم كه درست همان وقت كه نرم نرمك از خاطرم كمرنگ مي شوي كاري مي كني كه بيايم به سراغت !!!مي دانم كه من از خاطرت كمرنگ نمي شوم ،مي دانم كه مي خواهي بيايم !!!مي دانم كه از تو به من فاصله اي نيست !!!كاش از من هم به تو فاصله اي نبود !!!به خاطر تقديرم از تو ممنونم !!!به هر آن چه كه دادي از تو ممنونم و به هر آن چه خواهي داد !!!كاش بداني چقدر برايت دلتنگم و چقدر شرمگين كه حتي مي ترسم به سراغت بيايم !!!به سراغم آمدي از تو ممنونم !!!كنارم بمان !!!
پي نوشت :محمدرضا جلايي پور را خدا آزاد كرد !!!آزادي اش به خانواده اش شيرين باد
2-در اين شب كسي را دعا كنيد كه از خانه اش بيرون مي رود و مي خواهد بماند ،خواست كه بنويسم دعا كنيد كه بماند
3-ديروز توي ماشين كسي يك ظرف يك بار مصرف بهمون داد تقريبا دم افطار بود !!!توش يه سانديسو كيك بود زيرش اما يه زر ورق سبز رنگ بود كه رويش نوشته بود روز قدس سبز

۳۱ نظر:

  1. چه مناجات زیبا و صادقانه ای بود ... انگار این حرفها ، حرفهای خیلی از ما بود ...
    شب پرباری داشته باشید و تقدیرتون به خیر باشه ...

    من رو هم دعا کنید ...

    پاسخحذف
  2. ان شاالله خدا هر چی می خواید بهتون بده و خوشبختیتون رو 100 برابر کنه ، ایشاالله خودش همه ی محمدرضاهایی که هنوز در بند هستن رو آزاد کنه ،ایشالله خودش حال همشون رو بگیره ، ایشالله .... ایشالله یه نیم نگاهی هم به ما بندازه اگه سرش خلوت شد ((:

    پاسخحذف
  3. salam
    vase man ham doa konin ke in 4 salo ba movafghiya begzarunam

    پاسخحذف
  4. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    حرف نرم ميزني؟
    هآااااا كن ببينم دهانت بوي چي ميده؟
    اين كم نوشتن ريشه اش كجاست؟
    از شما كه خود تو كار بخشندگي هستيد اون هم از نوع جانيش كمتر از اين اصلا نميشه توقع داشت
    با ارزوي سلامتي براي شما
    شاد باشيد
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  5. matlabetoon mano yade in beit endakht
    :
    خواهم که ز جسم خویش بگریزم
    با روح تو در فضا بیامیزم

    پاسخحذف
  6. چه کار مثبتی کرده مورد شماره 3 ---- ما رو هم دعا کنید جناب دکتر ....

    پاسخحذف
  7. مي دوني اين پستت منا ياده چه شعري انداخت؟
    گرم ياد آوري يا نه ؛ من از يادت نمي كاهم
    تو را من چشم در راهم
    راستي ؛ يه چيزي يادم رفت : سلااااااااااااام

    پاسخحذف
  8. سلام دکی جون
    روزه نماز قبول
    حرفت حرف دل خیلی ها بود
    راستی می شه یه عکس از خودتو نازنین جون بزاری؟

    پاسخحذف
  9. التماس دعا دکتر! کاش شما رو برنامه ماه عسل دعوت می کردن- می دیدیمتون!

    پاسخحذف
  10. سلام می گم می خوای بزن تو کار ادبیات
    بابا خیلی کارت درسته
    اینا رو تنهایی نوشته بودی؟؟؟؟
    ف دورود

    پاسخحذف
  11. سلام.چرا جديد ننوشتيد؟؟من هميشه ميام و منتظرم براي متن هاي قشنگتون

    پاسخحذف
  12. دکتر جان فعالیتت کم شده ها! دیر آپ می کنی

    پاسخحذف
  13. سلام
    دیروز منم رفتم از یه خودپرداز پول برداشت کنم دیدم یه خانمه ازین چادریا که خیلی ام ادعاش میشه با حرص یه دستمال گرفته دستش افتاده به جونه دستگاه منم با تعجب بهش گفتم خرابه؟!
    با تشر برگشت گفت فعلا آره!
    چشم خورد به جایی که داره میسابه دیدم نوشته روز قدس سبز برای ایرانی سبز
    دلم خنک شد پاک نمیشد دمش گرم

    پاسخحذف
  14. دكتر كجائيد ؟بابا خيلي دير آپ مي كني !ما همچنان منتظريم پس برامون بنويس

    پاسخحذف
  15. دکتر جون یعنی کلا دیگه چیزی نمی گید ؟؟؟ یا احیانا در یه زمینه های خاصی با مخاطب خاص چیزی نمی گید ؟؟؟ نه که مدت هاست چیزی نگفتید ، شک کردیم نکنه منظورتون این بود که کلا حرف زدن تعطیله ((:

    پاسخحذف
  16. سيد امين احمدي پور۲۴ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۵

    پست بعدي را زماني مي نويسم كه .....
    منتظرم باشيد و فقط برام دعا كنيد اون قدر الان محتاجم به دعا كه حد نداره

    پاسخحذف
  17. enshallah gereye karetun baaz beshe amin jan, ghere kare hamamun. khodajoonam kushet be mast?

    پاسخحذف
  18. سلام
    گاهی ما آدم ها یادمون میره کی بودیم چی بودیم و چجوری به اینجا رسیدیم فکر میکنیم از اول همین قدی بودیم و همه چیز همین جوری بود همه ی موفقیت ها به دست خودمون بود و همه ی شکستها کار دیگران و خدا.
    ای کاش صبر پیشه کنیم و یادمون نره اگه مغرور بشیم خدا ما رو به حال خودمون ول میکنه تا شاید شاید بفهمیم و آدم شیم

    پاسخحذف
  19. منتظر پست بعدی می مونیم و حتما هم خیلی براتون دعا می کنیم (: پیروز باشید (:

    پاسخحذف
  20. ممنون از حضورتون . اینروز ها دستم از نوشتن عاجزه . بیاید همه برای هم دعا کنیم .

    پاسخحذف
  21. سلام آپ کردم تونستید سری بزنید ممنون

    پاسخحذف
  22. سلام
    حالتون خوبه؟ مدتی است ننوشتید

    پاسخحذف
  23. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .

    از اينكه حالتون خوبه خوشحالم

    از اينكه خبرهاي خوب خوب گرفتيد خوشحالم

    از اينكه خوشحال هستيد خوشحالم

    از اينكه از شدت خوشحالي روي زمين بند نميشيد خوشحالم

    از اينكه دنبال خبرهاي خوشتر هستيد خوشحالم

    از اينكه ميخواهيد پست بعدي من و دوستان وبلاگيتون را خوشحالتر كنيد خوشحالم

    خوشحال و خوشحال و خوشحال باشيد و باشيم هميشه

    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  24. باید یاد بکیریم که جای دیگران در مورد خودمان نظر ندهیم و همین طور در مورد احساس!

    پاسخحذف
  25. ميشه يه سوالي بپرسم كبوتري؟؟؟ايني كه نوشتي دقيقا منظورت چي بود و كدوم قسمت بود ؟؟؟

    پاسخحذف
  26. حالتون خوبه؟ واقعا چرا نمي نويسيد؟؟؟؟چرا ؟

    پاسخحذف
  27. سيد امين احمدي پور۲۶ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۵:۱۵

    راستش را بخواهيد اصلا حالم خوب نيست گفتم برايم دعا كنيد خواهش مي كنم

    پاسخحذف
  28. نازنین جون جلو جلو تولدت مبارک *-: مین جان فرداش هم تولد شما مبارک .امیدوارم سالهای خیلی خیلی خوب عمرتون از الان شروع بشه تازه (:
    گفتم خدای نکرده احتمالا فردا 40-50 تا کشته دادیم دیگه حال و حوصله ی تبریک تولد خوندن برای شماها نمی مونه !!! ایشالله سال بعد همین موقع جشن ملی داشته باشیم که با تولد شما هم مصادف شه (;

    پاسخحذف
  29. تولدتون پيش پيش مبارك !!!!!اميدوارم حالتون خيلي خيلي خوب باشه و اگر نيست زود خوب بشيد .من براتون دعا مي كنم اصلا براتون قرآن مي خونم و هر كاري كه بدونم انرژي مثبت داره اما به نظرم تنها كسي كه مي تونه كمك كنه خود شمائيد .راستي زودتر بنويسد كه دلم براي نوشته هاتون تنگ شده حسابي .

    پاسخحذف