۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

بي تربيت

وارد كه ميشود برق از كله ام مي پرد !!شنيده بودم بچه هاي امروزي زيادي پر رو هستند ولي اين يكي نوبرش بود !!راستش را بخواهيد هيچ از بچه ي لوس و ننر با تربيت هاي روشنفكرانه امروزي خوشم نمي آيد !مادر هايي كه فكر مي كنن به بچه نبايد نكن گفت و براي لوسي و بي ادبي بچه هايشان ذوق مي كنند !!به عنوان آدمي كه مدت ها اجاقش كور بوده و حالا مي تواند بچه دار شود هيچ وقت حس نمي كنم كه اگر بچه دار شوم چنين مي كنم و چنان برايش مي خرم !!!خلاصه از سر و كول مبل اتاق نشيمن بالا مي رود و نقل توي قندان را رو فرش مي ريزد ،از همه بدتر ميرود و گلاب به رويتان لگن مرا مي آورد وسط پذيرايي و حسابي مرا سنگ روي يخ مي كند !!!وارد حمام اتاق بالا ميشود و ريش تراش مرا پايين مي آورد !!!و مي پرسد اين چيه ؟؟؟ميگم ريش تراش !!!همه مردها سيبيل دارن ؟؟مي گويم بله !!!دوباره ميپرسد منم سيبيل در مي آورم ؟؟؟باز ميگم بله در مياري !!يك دفعه ناراحت ميشود و گريه مي كند و داد مي زند كه من دوست ندارم سيبيل درارم !!!!مادرش بالاخره صدايش در مي آيد و عوض اينكه بگويد بچه برو اين هايي كه برداشتي بذار سر جاش و از من معذرت بخواهد كه بچه اش (حيف بچه كه بگويم به او )رفته بالا و وارد حمام اتاق خواب ما شده و هر چه كه به دستش آمده آورده پايين و كلي هم بي تربيتي نثارمان كرده با لحني پر از لوسي به بچه اش مي گويد :چرا مادر ؟سيبيل كه دراري يعني مرد شدي واسه خودت !!اون وقت ميري دانشگاه مثل امين دكتر ميشي بعد برات خونه مي خرم بعد برات ماشين مي خرم !بچه ميزنه زير گريه بعد ميگه يعني بايد از پيشت برم ؟مامانش ميگه :نه من ميام پيشت تو مياي پيشم !!!بعد تازشم برات يه زن خوشگله خوش هيكل ميگيرم،مثل نازنين !!!اينو داشت به بچه 5 ساله مي گفت !!!بچه در كمال نا باوري گريه اش قطع ميشه و به مادرش ميگويد خوب ديگه مامان زن گرفتي برام ديگه نمي خواد بموني پيشم !!!!بعدش ميره سراغ پريسا بچه ي خواهر نازنين كه از ترسش پشت من قايم شده و مي گويد :اه اه تو كه رو لپ هات هم سيبيل داري !!!برو از اونايي كه مامانم مي خره مي چسبونه به پاش بعد ميكنه بخر و سيبيل هاتو بزن !!!!برام جاي سوال بود يعني اين پدرو مادر همه ي كارهايشان را جلو بچه انجام مي دهند !!!آخر خودشان ازين بچه تربيت كردنشان خجالت نمي كشن !!!گربه هم تا 6 ماه بچه هايش را به دندان مي كشد !!!سگ هم همين طور يهني بچه ي آدميزاد از توله سگم كمتر است كه همين طور ولش كنيم ؟؟؟؟همه چيز نوبر شده از همه بيشتر تربيت ها !!!!ما بچه بوديم زندگي مقررات داشت !يه نفر دعوامون مي كرد ،يكي باهامون حرف ميزد قانع شيم ،توي مهموني ها هي برامون خط و نشون ميكشيدن كه دست به فلان چيز نزن ،يا لا اقل خود صاحب خونه رو دعوا نمي كردن اگه بهمون ميگفت بهش دست نزن !!!پي نوشت :اوضاع كامپيوترم خرابه واسه همين اين طوري شد اين دفعه 2-ميگم واسه همتون فيلترم ؟؟؟چرا يعني پي نوشت ها كار دستم داده ؟؟؟3-ف.دورود جون سياهنامتو اينجا بستن !!!مامانت برام يه فيلتر شكن فرستاد تا پيدات كنم !!!4-از اينكه دير آپ ميكنم معذرت ميخوام بايد يه كاري رو رله كنم كه يه ذره سخته 5-تو پست بعدي ميخوام در مورد اولين روزي كه دانشگاه رفتم بنويسم از دستش نديد !!شايد شما هم تجربه تون مشابه باشه!!!

۲۵ نظر:

  1. واقعا حیف اسم بچه که رو این موجودات می گذارند... از لوسی شان دلم نمی خواهد دستی بر سرشان بکشم.

    پاسخحذف
  2. سلام .حرف دل من رو زدید. ما از این بچه ها و صد البته مادر پدرهای لوس تو فامیل کم نداریم. واقعا این جه دوره زمونه ایه دیگه . ما که بچه های نسل قبلیم با اون همه سختگیری پدر و مادرامون اینیم.بچه های این دوره زمونه میخوان چی بشن .
    راستی آپ کردم منتظرتون هستم.

    پاسخحذف
  3. خوب این چیزایی که این بچه گفته در بدو امر خنده دار به نظر میاد واقعا! به خاطر همین به نظر من پروسه این بوده که به جای این که به بی ادبی هاش نخندن و تنبیهش کنن، خندیدن و پر رو ترش کردن!

    پاسخحذف
  4. برای من فیلتر نیست.
    همه اینا درست ولی مشکل که از اون بچه طفلک نیست. مشکل پدر و مادران. این بچه ها دو روز دیگه تو جامعه دائما به مشکل بر می خورن و باید تقاص اشتباه پدر مادراشونو بدن.
    من خودم یه پسری رو می شناسم الان دیگه تقریبا 20 سالشه. از اون ترکهای پسری بودن که پسرشونو لوس می کنن. این بچه هم یه عمر لوس بار اومد و هر سازی زد براش رقصیدند. اما حالا کلی مشکل داره . هیچ کس هم باهاش دوست نمیشه. هیچ کاری هم ازش بر نمی یاد.

    پاسخحذف
  5. خدا منا بكشه اگه رمز خواسته باشي و نداده باشم
    googoori
    ;)

    پاسخحذف
  6. ميدوني چاره ي كاره اين جور بچه ها چيه؟؟؟؟؟؟
    يه جا تنها گيرشون بياري ؛ بعد ريز ريزي يدونه نشگون ازششون بگيري
    يكي از بچه هاي فاميله ما هم همين طور بود ؛ بعد يه جا گيرش اوردم ؛ يه چندتا زدم به ما تحتش ؛ آي دلم حال اومد ؛ آي دلم خنك شد
    تازه شم برا من فيلتر نيستي ؛ برا چي فيلتر باشي آخه؟؟؟؟

    پاسخحذف
  7. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    از هر چه بگذريم سخن دوست و گز اصفهان كه خوش است چه شد؟؟؟؟؟؟؟
    بچه ها هر نسل باهوش تر و پر توقع تر ميشن
    اين روز ها بچه ها ليسانسه دنيا ميان
    يه بچه اي به من گفت برو پاهات را قطع كن پرتز بذار با اونها راه برو خوب
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  8. سلام
    واقعا آقاي دكتر من باشما موافقم . حالم از هر چي تربيت مدرنه بهم ميخوره .آخه اين چه جور بچه تربيت كردنه اين روزها كه توي ايران مدشده .قربون پدرمادراي خودمون كه انقدر مثل آدم مارو بزرگ كردن. اه اه بچه هاي امروز هيچ حدومرزي ندارن .من بچه دار بشم عين مادربزرگم بچه تربيت ميكنم بخدا.:)
    فكر كنم اين پستتون حرف دل خيليها بود. خدا شما و نازنيتون رو در شادي و سلامتي حفظ كنه .ممنون.
    پ 1: يه فكري بحال نمايه ها بكنيد .اينكه نميشه من هرروز اينجا باشم ولي مجبور باشم به نام ناشناس نظر بفرستم :(

    پاسخحذف
  9. من 4 سال ازدواج کردم. به نظرم انقدر بچه داری سخته که جرات نمی کنم نی نی بیارم. البته شما نباید بچگی خودتو با این بچه های امروزی مقایسه کنی. 3 ساله اینها اندازه 10 سالگی ما میفهمه!

    پاسخحذف
  10. آقا ما مي خونديم نظر نمي داديم
    نظر داديم تحويل نمي گيرين
    ديگه نظر نميديم دوباره ميريم در لاك خاموشي

    پاسخحذف
  11. خوب مانياي عزيز ببين من ازت آدرس ايميل ندارم كه مي خواي جوابتو تو وبلاگ بدم ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  12. خيلي بي شرفي ،نامردي،بي وجودي
    تو مگه نمي دوني من چه حسي دارم بايد داد بزنم برم اينور و اونور بگم سيما دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم !چرا گوشي رو بر نمي داري بگي داره چه بلايي سرم مياد سيما فقط با تو ارتباط داره من اين هفته همه جا رفتم باشگاه و وزارت و چه وچه ولي نمي فهمم چرا نه تو نه8 خودش گوشيتونو بر نمي دارين واي به حالت امين اگه بره اصفهان به من نگفته باشي من انتقالي ميگيرم ميرم اصفهان پيشش

    پاسخحذف
  13. تو غلط ميكني
    اگه ميخواست در جريان قرارت ميداد فعلا خفه شو بشين سر جات ببينيم چه بلايي داره سرمون مياد شايد باهاش رفتيم وقتي معلوم شد رفتنيه يا موندني تو هم خبر مي كنيم بياي تا اظهار وجود كني بعدشم اينجا نگو برنامه هاتو تو بيخود مي كني بري اصفهان

    پاسخحذف
  14. سلام . اون چند روز فیلتر بودی اما الان دیگه نیستی . بدون فیلتر شکن باز کردم امروز .
    آی این بچه پرو بی تربیت ها لج آور هستن شدید . ما هم یکی دور و برمون داریم که هر وقت می آد خونه ی ما بچه اش خونه رو با خاک یکسان می کنه ، یعنی یه دونه لباس برای من نمی ذاره ، سر کمد می ره ، سر کتاب می ره ، یه بار سازم رو شکست ، یه بار دوربینم رو شکست و ... یه بار در اتاقم رو قفل کردم که نره تو ، گریه زاری راه انداخت که " مامان در اتاقش بسته هست " مامانش هم کلی بهش برخورد و زل زد تو چشمام که چه قدر بدجنس و غیر عادی هستی که با یه بچه ی معصوم این کار رو می کنی !!!! خلاصه آدم یا بچه نداشته باشه یا یه آدم حسابی تحویل جامعه بده . بچه ی بی تربیت رو اعصاب ملت هست.

    اطلس جون خوب جراتی داشتی . اگه به مامانش می گفت همون جا جلوی خودت ، چی کار می کردی ؟

    پاسخحذف
  15. البته فوضولیش به ما نیومده اما آقا مسعود از اونجایی که من کلا وبلاگ رو جوری می خونم که انگار از توش سوال می دن تو امتحان ، یه خانومی بود که توی چند پست پیش ( همونی که در مورد زوج هنری بود ) گفتن که زوج هنریشون داره می ره شهرستان . ( اسم خانومه یادم نیست الان هم عجله دارم نمی رسم چک کنم ) بعد گویا آقای امین ازشون پرسیده بودن که " آیا منظورتون خانوم سیما هست ؟ "
    بنابراین احتمالا حداقل یکی دیگه از خواننده های اینجا با خانوم سیما تماس دارن ، از اون جا که زوج هنری هم بودن با هم . لذا اون خانم خواننده ی اینجا ، یا تا حالا به سیما خانم خبر دادن که شما نسبت به ایشون چه احساسی دارید ، یا اگه خبر ندادن ، شما می تونید همین جا ازشون بخواید که این کار رو براتون انجام بدن ! البته حتما تمام راه ها به فکر خودتون رسیده بوده تا حالا و من فقط خواستم همدردی کنم و امیدواری بدم که شاید خانم سیما می دونن شما چه حسی دارید. ببخشید دماغم رو کردم وسط زندگیتون .

    پاسخحذف
  16. بچه هه به بابا بزرگش ميگه:بابا جون خره!!ميگم ساكت باش بچه اين چه حرف زشتیه بابا بزرگ سنى ازش گذشته شما بايد بهش احترام كنى،بچه هه اخم ميكنه مامانش ميگه:eeeeee نگين اينجورى سارا خانم،بچّه ام ترسید،روحیش داغون ميشه،حالا يه دو تا فحش كه چيزى از بابا بزرگ كم نمى كنه كه !!!!!اظهارِ همدردی بسیار

    پاسخحذف
  17. واسه منم بعضي روزا فيلتر ميشين !!! بعضي روزا ها نه !!!

    پاسخحذف
  18. سلام دوستم
    اي خدا !يعني كي ما بياييم اينجا و ببينيم اين آقاي دكتر داره از كوچولوي لوس و ننر خودش تعريف مي كنه؟؟؟ و هي قربون و صدقه دسته گلش ميره ؟؟؟؟
    ميشه لطفا يه سر به اينجا بزنيد و برامون توضيح بدين كه چي بر سر اين كوچولوي نازنين اومده؟ http://goorban.blogfa.com/

    پاسخحذف
  19. سلام دکتر جون
    خوبی ایشالا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    منم این چند روزه مهمون داشتم نتونستم بیام هر چند شما هم دیر به دیر آپ میکنی
    نظرت در مورد بچه های ایم دوره زمونه رو کاملا قبول دارم منم از این جور بچه ها تو فامیل زیاد دیدم و فقط وقتی میبینمشون تنفرم از بچه هه بیشتر میشه و حرص میخورم اما کاری از دستم بر نمیاد
    منتظر شنیدن خاطره تم سید جون
    برا من فیلتر نیستی و
    راستی پیشنهاد میکنم تو بلاگفا وب بسازی فکر کنم راحتتر باشه و برا ما هم بهتر
    فعلا یا علی

    پاسخحذف
  20. Manam az in system jadeede tarbiat kheily badaam meeyaad. Baraye hamin hesabee bahatoon hers khordam. Dar zemn love story agha Massoud va Sima ra donbal meekoneem!!!!

    پاسخحذف
  21. هوي مسعود سيما جمعه ميره !قراره من يه پست بذارم در مورد رفتنش و اونم بخونه ميتونين بياين اونجا بخونين و در ضمن نگين خانوم هم مي تونن بيان اينجا بخونن چون اون قراره فقط با اس ام اس از همه خداحافظي كنه فهميدين ؟بذارين راحت با خودش و مساولش كنار بياد شما هر چقدر هم دوستاش باشين حق ندارين اذيتش كنين اون به خاطر تمام لحظه هايي كه خواست در حقتون دوستي كنه بايد حق داشته باشه نحوه ي رفتنشو خودش تعيين كنه و تو مسعود در حقش كاري كردي كه اون مجبور شد به همه دروغ بگه چون تو مردش نبودي و باعث شدي هميشه سعي كنه چيزي رو پنهان كنه اگه تو ادعات صادق بودي نبايد اون كارو مي كردي رفتن سيما مربوط به آيندشه نه تو و نه هيچ كس ديگه حق ندارين جلو پيشرفتش و اهدافش رو بگيرين در حاليكه اون به نهايت آرزوش رسيده شايد يه زماني يه آرزوي ديگه داشته باشه ولي الان به هيچ چيز جز اوني كه براش دو سال زحمت كشيده فكر نمي كنه

    پاسخحذف
  22. vaaay az in bache loosaye nonor! man kasio mishnasam ke pesar bachash be mamanehs gofteh kheily harf bezani otagh khabeto az babam joda mikonam!!! fekr kon, man ta ezdevaj nemidoonestam in chiza chetorieh( akhe manam gaagooli boodam dar noe khodam!!)
    Nazanin joono beboos,

    پاسخحذف
  23. سلام
    ز هرچه بگذریم از این کامنت ها نمیشه!!!
    امین خان بهتون پیشنهاد میکنم به تمام اقوام و دوستان بگید که فقط تو بلاگم جوابتون رو میدم تا اینجوری هم به تعداد بازدید کنندگانتون افزوده بشه و هم دیگه لازم نیست منت بکشین که خواهشن کامنت بذارین ای خواننده ی گرامی. هاهاها!!!!
    ل.ع.

    پاسخحذف
  24. از این بچه ها کم نیستند داره روزبروز هم بیشتر میشن امان از پدر مادرایی که اسم خودشونو روشنفکر گذاشتن

    پاسخحذف
  25. سلام، اول اینکه تا حالا بای من فیلتر نبودید!
    دومم اینکه چقدر حرصم در اومد از این ماجرا، البته بیشتر از انفعال شما و نازنین جون! میزدین لهش میکردین توله سگو اون وقت مادرش هم میفهمید مسجد جای گوزیدن نیست!
    من که در محترمانه‌ترین حالت بچه‌ی زلزله‌ی فامیلمونو که داشت سنگای شومینه‌ی خونه‌ی مامانم اینا رو بیرون میریخت مثل بچه گربه بلند کردم و در حالی که داشت تو هوا دست و پا میزد و جیغش گوشمونو کر میکرد پرتش کردم تو بغل مامانش بهش گفتم همینجا بشین تکونم نخور وگرنه پرتت میکنم بیرون!!!! ننش هم با اینکه بهش بر خورده بود گفت سینا جان بشین پیش مامان!!!!

    تازه یه بار که همسرم پسر عمشو جلوی خود عمش با کمربند زده بود!!!!!!!
    شوهر دختر خالم هم یه پسر عمه‌ی لوس داشته که یه بار با پسر عموهاش وقتی مامان و عمش رفته بودن بیرون بچه‌ی بیچاره رو حسابی له و لوردش میکنن. به طوری که وقتی عمه میاد میبینه بچه‌ی زلزلش که دیوار راستو بالا میرفته دیگه حرف نمیزن!!!!! یهو جیغ میزنه چه بلایی سر پسرم آوردین؟! فکر کنم یه کاری تو مایه‌های کهریزک باهاش کرده بودن!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف