۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

ختم پارتي

شب توي خوابگاه هستم تا به يكي از دوستان در جابجايي اتاقش كمك كنم تلفن زنگ مي زند صداي شادماني از پشت خط مي گويد سلام آقا ما رو شناختين ؟
-زهره تويي!!
-آقا آب دستتونه بذارين زمين بياين كه خانوم جان به رحمت خدا رفت
-كي ؟؟؟
به خانه مي روم ،اهل فاميل همه جمعند، زهره هي اين ور و آن ور مي دود و در حاليكه زور مي زند تا خوشحالي اش را قايم كند مي گويد آقا حيف شد زن نازنيني بود!!!!
البته من معتقدم كه هر كس را در جايگاه خودش مي سنجند يعني اونم دراكولاي نازنيني بود و حتما بي نظير(!)
روز تشييع جنازه كه مي شود از آن جا كه قد بلندترين فرد فاميل من بودم ،علم سر قبرو ميدن دست من !!!
مي گويند رسم است كه داماد برود تو قبر مادر زن ،اما از آن جايي كه خانم جان خودش دوتا داماد هايش را كفن كرد و تو قبر گذاشت به من مي گويند كه بروم
-من از مرده ميترسم !!!
جداً دانشجوي پزشكي مگر از مرده مي ترسد
-بستگي به مرده اش دارد !!!
از آن سر عمه روشنكم كه 14 سال بود مرا نديده بود و همون صبح از پاريس آمده بود با گريه مي آيد به سمتم و آن چنان فشارم مي دهد كه ريه هايم به دهنم مي آيد !!!
-عمه جون خدا صبرتون بده !!
-چرا عمه !؟؟؟؟!!!
-خاانوووم جان ديگه !!
-هااااا !!!خانوم جانو ولش كن عمه !!تو رو كه ديدم ياد بابات خدا بيامرزافتادم مثل سيبي كه از وسط نصفش كنن ولي رنگ چشات مثل مامانت آبيه !!!اوا مريم جون سلام چقدر خوشحال شدم از ديدنت !!بالاخره از دستش راحت شدين !!!!!!!!!!!!!
اينو خواهر شوهر به عروس بزرگه (خالم) ميگه !!! از اون سمت داييم مي ياد ميگه فردا تولدت تو خونه ي ما ست !!!
فردا كه ميشه ميگم بده ما عزاداريم همون سياه بپوشم برم !!!ميرم در كه باز ميشه خشكم مي زنه !!عمه روشنكم به عنوان صاحب عزا لباس قرمز پوشيده و موهاشو ميزانپيلي (شايدم ميزانبيلي!!!خوب ما مرديم ديگه )كرده و كلي آرايش !!!بقيه هم همين طور عمه روشنك از آن ته داد مي زند عمه هر چي تو پاريس بود و به دردت مي خوردو من بودجه ام مي رسيدو برات بار كردم آوردم الهي 200 سالت بشه !!!
آن طرف تر كه عكس خانوم جان هست (،البته بماند كه كلي گشتيم تا يه عكس كمي ترسناك پيدا كنيم چون همه ي عكس ها زياد ترسناك بودن)زيرش نوشته بود:
خانوم جان عروج شادمانانه ات مبارك !!!!!!!!!!!!!!
پي نوشت :عزيز مهربانم ،نازنين من 34 سالگي ات مبارك !كاش مي توانستم احساسم را از وجودم بگويم ولي دريغ كه قلمم براي تو هميشه لنگ است
2-منم روز قدسو سبز كردم و رفتم راهپيمايي !!البته بيشتر ويلچر پيمايي !!
3- خانوم مريم .ف تولدتون پيشاپيش مبارك
4-مهدي از كامنتت متشكرم
4 ف. دورود جان قبليه در راستاي همون كاري بود كه مي كردم !يه جور خاطره ...
5-دانشجويان جديدالورود ،دانشجو شدنتان مبارك

۲۷ نظر:

  1. سلام ... حالا که دستشون از دنیا کوتاه ... خدا رحمتشون کنه ...
    همیشه از خدا می خوام یک مرگ خوب نصیبم کنه ...

    راستی عیدتون مبارک باشه ...

    پاسخحذف
  2. نازنين خانم، مباركتون باشه.
    روز قدس سبز مي شود، شلوارشان زرد! V

    پاسخحذف
  3. تولد همسرتون مبارک باشه! می گم اگه صدا و سیما دست ما بود با شما حین راهپیمایی مصاحبه می کردیم که بگیم از هر قشری و با هر شرایطی در این جنبش سبز شرکت کردند!

    پاسخحذف
  4. تولد نازنین جون مبارک. خدا برای هم حفظتون کنه!

    پاسخحذف
  5. مي دوني چرا اسم من سلما شد ؟
    يارب اين نوگل خندان كه سپردي به منش
    مي سپارم به تو از چشم حسود چمنش
    گرچه از كوي وفا گشت به صد مرحله دور
    دور باد آفت دور فلك از جان و تنش
    گر به سر منزل سلما (سلمي)رسي اي باد صبا
    چشم دارم كه سلامي برساني ز منش
    تولد تو هم مبارك !!!!ممنونم كه مي نويسي و ممنونم كه اينبار فقط براي دل سلما نوشتي !!!ممنونم
    و متشكر كه غريبي زندگي را اينگونه....

    پاسخحذف
  6. سلام اولا ممنون که تشکر کردید ازم وظیفه م بود که بیام و بگم چقد دوستون دارم هر دوتون رو البته کنار بقیه نظراتم و شاید نقدام
    جواب ایمیلتون رو هم فردا اگه تونستم میدم میگم اگه تونستم چون یکی از بهترین روزای عمرمه فردا چون داداشم زن گرفته و فردا با خونواده خانومش برا پا گشا میان خونمون و ما هم به نسبت بضاعتمون کم نذاشتیم اما خیلی سعی میکنم که بیام سید جان
    من سیدیتو بیشتر از دکتریت دوست دارم چون نوکر همه تونم مخصوصا آقام ابالفضل العباس
    خدا مادربزرگتون رو هم بیامرزه انشاالله
    راستی فکر کنم وبلاگم وهمه بلاگفایی ها چند روزی وبشون باز نشه چون کلا خط خطی کردن نت رو
    یه جمله هست که من به عشقم میگم اگه دوس داشتید شما هم به نازنین نازنینتون بگید :
    من و تو
    با هم
    برای همیشه ...
    یا حق

    پاسخحذف
  7. اگر اون گوشي بي صاحاب شدت رو بر نداري اون قضيه رو جلو دوست و فاميلات تو همين جا لو ميدم !!!!خيلي عمله اي حيف عنوان ....كه رو تو رفته !!!گوشي رو بردار ،اگه بفهمم بي خبر رفتي از وسط نصفت مي كنم
    راستي نتونستن كاري براي قضيه اون بكنن ؟من تو رو ميكشم

    پاسخحذف
  8. اگه مردشي بگو آقا مسعود نامرد !روز عيد فطر ميره اصفهان و فعلا هم كاري نميشه كرد !تا اطلاع ثانوي هم گوشيم تعطيله حتي براي شما دوست عزيز !اين سبك مقابله ي منه با مشكلات بعد اين همه سال دوستي هنوز نفهميدي كه من وقتي تحت فشارم نبايد باهام كاري داشته باشين ؟يارو عملا زده زيرش ميگه چيزي به عنوان بخشنامه ي نخبگان وجود نداره !!!تو هم كه به درد لاي جرز ديوار نمي خوري !فعلا مجبوريم طرحو بخوابونيم تا بعد !با همتونم فعلا گوشيمو بر نمي دارم

    پاسخحذف
  9. اینقدر پشت سر این خانوم جونتون حرف نزنین. مخصوصا هم که مرده بنده خدا.
    ما همه ایشون و قلب مهربونشونو شناختیم!!
    تولد نازنین جان هم مبارک.

    پاسخحذف
  10. نازنین جون تولذت مبارک
    ایشالا تا صد سال دیگه بازم بتونم اینجا تولدتو بهت تبریک بگم

    پاسخحذف
  11. اولا كه تولده خانوم خانوما مبارك باشه هزاران بار
    بعدشم اينكه با اين پستت ياده سرياله شمس العماره افتادم كه توو مراسمه ختم ؛ عصر پاتختي هم برگزار كردند

    پاسخحذف
  12. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    تولد نازنين خانم مبارك
    گز ما محفوظ
    عيد مبارك
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  13. - آقا تولدجات مبارک باشه .امیدواریم 100 / 200 / 300 سالگی رو در کنار هم جشن بگیرید.
    - میگماخداییش این خانم جان شما هم آدم خوبی بوده. رفتنش باعث ناراحتی زیاد نشد.خوب اینم خودش یه حسنه!!!!!!!!!
    - عید شما ونازنین خانم مبارک باشه.

    پاسخحذف
  14. شما هم رفتین راهپیمایی؟ایول دمتون گرمD: در ضمن عیدتون مبارک و تبریک ویژه به مناسبت تولد نازنین جون:)امیدوارم همیشه شاد باشید و مثبت

    پاسخحذف
  15. چه جالب كه واسه سالگرد ازدواجتون پرسيدين چي بخرين ولي واسه تولد خانومتون نه !!! اينو به فال نيك ميگيريم ... اين يعني تكامل آقايون :d

    پاسخحذف
  16. سلام
    مرسی از این که به من تبریک گفتین:d

    پاسخحذف
  17. اين پستتون بهترين پستي بود كه تا حالا نوشتيد! اگه گفتيد چرا؟! چون توش تولد منو تبريك گفتيد(((((((:

    نه، ولي جداً خيلي خوشحال شدم وقتي صفحه رو باز كردم تبريكتون رو ديدم. ازتون ممنونم و يك بار ديگه پساپس تولدتونو و همچنين عيد فطرو تبريگ ميگم!

    وجه تسميه‌ي اسم سلما خانوم شعر خيلي زيبايي بود. اميدوارم هميشه شاد باشيد. من كه از خوندن اين پست شما و مخصوصاً از شكل روابط خانوادگيتون خيلي شاد شدم!!!!
    آقاي دكتر واقعاً دمتون گرم كه رفتيد راهپيمايي روز قدس!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  18. تولد همسر محترمه مبارك !!!
    عجيب پي نوشت هاتون رو دوست دارم ...

    پاسخحذف
  19. majerahatoon shabihe seriale shamsolemare bood :D:D
    che vejhe ei dare in khanoom jan!

    پاسخحذف
  20. سلام آقاي دكتر سيد عزيز
    همسر منم مشكل توليد و بقا نسل داره . براي خودم زياد مهم نيست . اما اطرافيان نميذارن
    يه شهر سنتي هم هستيم وخيلي اذيت مي كنن ميشه از نازنين (تولدش مبارك يادم رفت شرمنده) بپرسين كه آيا اطرافيان تحت فشار قرارش ندادن؟
    نه خودم ونه همسرم دوست نداريم كسي بفهمه مشكل ما چيه و به همين خاطر نميدونم چطور خونواده اون و خودم رو راضي كنم.چه كنم؟

    پاسخحذف
  21. تولدش مبارک. به منم سر بزنین دکتر

    پاسخحذف
  22. سلام . تولد نازنین جان و امین جان مبارک باشه ، ایشالله 120 سال دیگه باز بیام همین جا تبریک بگم .

    چه قدر گناه داشت این خانم جان ! چه قدر بد که آدم بمیره و هیچ کس ناراحت نشه ):

    راستی پریروز تا حالا برای من فیلتری !!! با فیلتر شکن باز می کنم و بخش نظرات هم بالا نمی آد که بتونم نظر بدم ! این یکی از بزرگترین مراحل پیشرفت یک وبلاگر هست . تبریک می گم (:

    پاسخحذف
  23. یادم رفت ، سالگرد خانم جان هم هست !!! تسلیت می گم . تولد نازنین با روز فوت خانم جان یه روزه ! یادم نمی آد عمه سرور عزیز بابت این مساله نازنین جون رو اذیت کرده باشه ((:

    پاسخحذف
  24. تولد نازنين جون مبارك ... اميدوارم هر روز خوشبخت تر از ديروز باشيد . راستي شما تو كدوم دانشگاه درس خوندين ؟

    پاسخحذف
  25. ولي جدي جدي خيلي ماهيد آقاي دكتر هم شما و هم نازنين جون .... تولدتون مبااااااارك

    پاسخحذف
  26. تولد نازنین عزیز مبارک باشه .... 120 ساله باشند و در کنار شما بهترین ها رو تجربه کنند .... لحظه هایی سرشار از شادی و عشق و آرامش براتون آرزو می کنم ..... نوشته هاتون طبق معمول خداست ! کلی خندیدم ...ممنون ...

    پاسخحذف