۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

آرامش من

و همان جا ايستاده اي ،مي گويم سلما!!!
-نگران و عجيب نگاه مي كني !
-مي پرسم چرا اين نگاه !!عزيز مهربانم
-مي گويي هر وقت مرا با نام خودم صدا مي كني يعني چيزي شده !!!مي خواهي چيز بدي بگويي مثل آن روز كه گفتي نبايد بچه دارشويم ،مثل آن روز كه گفتي بايد جدا شويم ،مثل آن روز كه گفتي ...
-سلما يعني صلح يعني آرامش ،تو تمام وجودمي ،گذشته و آينده و حال من !!آرامش من
-مي گويي مي خواهم نازنينت باشم نه آرامشت
-ديگر صدايت نخواهم كرد!!شايد براي هميشه
-به تو گفتم چيز بدي شده ،به تو گفتم امين ،تو حال خوشي نداري !اين را من مي فهمم !!من كه زماني كه چهره ات خيس اشك براي پدر شدن بود در آغوشت گرفتم !من كه كنارت بودم ،من كه نفس به نفست بودم ،من كه شب ها برايت نمي خوابيدم ،براي تويي كه عشقم بودي ،تو كه روحم بودي ،نه !!!براي تو كه خودم بودي !سلما !!آرامش كوچك تو، اگر نازنين تو نباشد چه كاري دارد براي زنده ماندن ؟؟؟
مي خندم و مي گويم چيز بدي نيست نازنين!
-پس چرا تلخي از لبخندت مي بارد ،صورت شيرين تو را چه چيز اينگونه تلخ مي كند ؟
-پوچي!!!
-تو تمام محتواي زندگي مني !اين برايت كافي نيست؟
-نازنين من مي داني تمام اين سال ها مي شد كه مادر باشي ؟
-من تو را خواسته ام امين
-مي توانستي مرا داشته باشي و مادر باشي!
بابهت نگاهم مي كني،برگه ي اعلام ترسم را به تو نشان مي دهم !به تو مي گويم كه نرفتم به دنبال بيماري ام ،به تو نگفتم كه نمي دانستم كه مي شود بچه داشته باشيم ،به تو نگفتم كه شجاعت مقابله با آن را نداشتم !!نازنين !بايد بگويم ترسيده بودم !بايد بگويم آن زمان كه نتيجه ي آزمايشم را گرفتم دانشجوي پزشكي نبودم ،كه بروم دنبالش و بپرسم اين بيماري خوني ژنتيكي بايد در خانواده ما چند نمونه داشته باشد ،اصلا نبايد با اين روش تشخيص داده شود !!من آن موقع آن عاشق ترسو بودم كه فقط به تو مي انديشيد ،به تو كه از تمامي بهار ها سبز تري .....
نگاهم مي كني ،خوشحال نيستي ؟؟
-متاسفم
-چرا ؟
-براي گذشته ي تو
-مگر نگفتي من گذشته ي تو ام ؟؟؟؟
-چرا گفتم
-اين را هم گفتي كه من آينده ي توام ،آينده ام را بساز امين !هنوز براي پدر بودنت دير نيست ،هنوز هم تو .......
-مي داني تا به حال هيچ گاه نتوانستم بگويم چقدر دوستت دارم ؟؟

۱۷ نظر:

  1. Oh MY GOD, WELCOME BACK MR. ROMANTIC, and you are back bearing happy news . . . chegard khoshahl shodam.. .

    rasty meedunam farsi latin doost nadaree, valy az mamlekate khareje meeneveesam, va font farsi ham nadaram. Shadi

    پاسخحذف
  2. آقای دکتر شوخی می کنین !!!
    من فکر کردم می گین از پرورشگاه بیارین!!!
    اما خوب اشکالی نداره هنوز هم دیر نشده از همین حالا تصمیم بگیرین که پدر شین و طعم خوشبختی رو
    به نازنین خانوم بر گردونین.
    هر چند فکر کنم تا الان کلی گناه کردین بابت قصوری که انجام دادین.
    موفق باشین.

    پاسخحذف
  3. سلام . چند وقت نبودین دلتنگ نوشته هاتون شده بودم ...
    منم فکر کردم می خواین از پرورشگاه بچه بیارین ، که به نظر من اونکار هم خیلی خوب و خداپسندانه است ...
    اما انگار خبر خوشتر از این حرفها بود ...
    تبریک می گم ...
    حتما حکمتی داشته تا الان از این مسئله بی خبر بودید ... حتما حکمتی داره که الان متوجه شدید ...
    به امید روزهای خوب و روشن برای شما و نازنین خانوم ...

    پاسخحذف
  4. سلام واي چه قدر قشنگ بود و چه عجب كه نوشتيد!!!

    پاسخحذف
  5. سلام سید امین جان
    خیلی دوست دارم
    راستش نمیدونم نظرم به دستت میرسه یا نه چون کامنتدونیت جدیده و من تا حالا ندیده بودم اینجوریشو
    اسمم مهدی ه 23 سالمه و 15 ساله ضایعه نخاعی ام و مهرداد عزیز که وب آشنایی با معلول ... رو داره آدرس وبتو بهم داد
    راستش یکی دو ماه پیش بود که اومدم و نمیدونم ندیدم یا ننوشته بودی که ÷اهات خسته ن برا همین دو سه مطلب عاشقی خودتو نازنین خانم عزیزو که نوشتی پیش خودم گفتم ای بابا این که خوشی زده زیر دلشو اومده اوقات فراغتشو پر کنه اما دو سه روز پیش بازم یادت افتادم وبازم اومدم و دیگه فهمیدم چی به چیه و همه مطالبتو خوندم . انشاالله که خدا شفای عاجل عنایت کنه و بازم مثل شاخ شمشاد پاشیو و خونواده ی خوبتو اداره کنی و ... اما میخوام چند تا نکته بگم با اجازه ت :
    اینو به نازنین خانم میگم : سلا م نازنین خانم زیاد وقتتونو نمیگیرم اما خواهشا شما هم یه کم از شوهر خوبتون بگید و احساستونو بهش بگید تا ما هم سید عزیزو خوب بشناسیم و از احساستون نسبت بهش

    اما دکتر جان اینام خدمت شما :
    شما که دو تا پات اونم از زانو به پایین بی حرکت شدن انقد نالیدی و ناراحت شدی البته حق داری اما خوب شما هم وضع مالیت خوبه هم کارای شخصیتو خودت میتونی انجام بدی هم یه خانوم خیلی خیلی خوب داری هم خودت یه آدم عالم و با درکی هم سربار کسی نیستی که اگرم باشی دو نفر کارگر یا سرایدار دارید که کاراتونو بکنن و خیلی مزیت ها و امکانات دیگه رو دارید پس خیلی دلیل داری که خداتو خاضعانه شکر کنی اما من خیلی از شما از همه لحاظ پایینترم و خیلیا هم هستن که از منم خیلی پایینترن باز من به زورم شده از نظر مالی خودمو تامین میکنم یا کساییو رو دارم که کمکم کنن اما خیلیا هستن که تنهانو بی پولو بی کس خلاصه میخوام بگم راضی باش به رای خدا همونطور که هستی
    و
    لطفا کم بگو فلج من که خودم فلجم خیلی بدم میاد از این کلمه به نظرم بهتره بگی پاهام خسته ن البته گفتم لطفا و شما مختارید سید جان
    و
    کمتر سیاسی بنویس چون هم خطر داره هم اینکه خیلی احتمال مدیون شدن آدم بیشتره چون شما از کسایی که مخالفشونی خبر ندارید که دلیل کاراشون چیه مخصوصا تو وادی سیاست حقیقت مثل راه رفتن شبانه ی یه مورچه روی سنگ سیاهه و خیلی بعدترا معلوم میشه که الان و تو این زمانه چی گذشته و چی به چی بوده البته من اگه بخوام برم یه طرف میرم طرف اصولگراها چون به قول شما یدک کش اسم بابامم و فرزند شهید و البته عاشق ولایت و امام و رهبرم اما احمدی نژادو قبول ندارم و بهشم رای ندادم من ولایی ام و بس اما همین رمضان زاده رو که همشهریمونم هست و رفت و آمدم داشتیم تقریبا میشناسم و اگه نگم طرفدار و طراح انقلاب رنگی بوده لااقل فکر میکنم بدش نمیومد اما من از اون دنیام خیلی میترسم و اگرم فکری درمورد کسی بکنم تو وبم اصلا نمیگم تا مدیون هیچ کس نباشم البته بهت حق میدم که از دستگیری کسایی که یه وقت کابینه دولت جمهوری اسلامی بودن یا کسایی مثل جلایی پور ناراحت بشی که منم تاسف خوردم کسی مثل نبوی رو دیدم اما ماها دوریم از گود پس ساکتم باشیم بهتره البته بازم نظرمو گفتم و شما صاحب اختیارید
    آخر سرم اینو بگم سید جان خوش به حالت که عشق داری و الحق خوب عشقی هم داری پس سعی کن هیچوقت نرنجونیش
    و
    این نوشته همه ش نظر من بود پس لطفا حمل بر بی ادبی یا اصرار و تحمیل نظرم نشه فقط خواستم حرف دلمو بگم و میدونم که از صرف کامنت گذاشتن خوشحال میشی برا همین بود و بس
    من خیلی دوست دارم دکتر جان
    موفق باشی
    راستی روزه برات مضر نیست ؟؟؟؟؟؟
    یه راستیه دیگه که شما سوند استفاده میکنی یا ... ؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستش دوست داشتم خصوصی بفرستم اما یا نیست امکانش یا بلد نیستم پس ببخشید
    یا علی

    پاسخحذف
  6. سلام
    احوال شما
    واقعا خوشحالم از اشنایی با یک پزشک معلول. من خودم هم معلولیت دارم اگر امکانداشته باشه دوت دارم بیشتر با شما اشنا بشم. شاید بتونیم یه همکاری هایی با هم داشته باشیم
    این ادرس ویلاگ منه:
    http://littlemah.persianblog.ir/
    منتظرتون هستم

    پاسخحذف
  7. سلام
    راست میگن که ترس آدم جلوی پیشرفتش رو میگیره، اگه یازده سال پیش نمیترسیدید و میگفتید چرا اینهمه غصه رو نمکشیدید، ولی حالا خوشحالم که گفتید چرا؟ و خدا بهتون تو این راه کمک کرد....الهی شکر

    پاسخحذف
  8. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    ممنون از لطف بي كرانتان .
    آدم عاقل با يه دست دوتا هندونه را برنميداره
    تازه تو اروپا كه ميگن هندونه را قاچ قاچ ميفروشن
    تمام كردن تحصيل خودش اندازه ي چند چندقلو داشتن سختي داره حالا توفيق داشتيد و راحت درس را تمام كرديد ناراحتي نداره
    كمتر پزشكي پيدا ميشه حاظر بشه در طول دوران تحصيل بچه داشته باشه
    شما الان جايي ايستاديد كه همه ي پزشك ها ايستاده بودن
    الان دست بجنبان ننه قربان
    نميدونم چرا ايميل هام سند نميشه
    وبلاگ مهدي:
    http://www.hosain-bm.blogfa.com/
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  9. سلااااااااااااااااااااااااام
    مي گماااااااااااا ؛ آدم وقتي اين عشقه بينه شما دوتا را مي بينه هاااااااااااا ؛ هوس مي كنه مزدوج بشه
    راستي ؛ بهتون گفته بودم چه قده خوشحالم كه اينقده هم ديگه را دوست داريند و ابرازش مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  10. سلام.ببخشید چطوری فهمیدین حالا می تونید بچه دار بشید؟

    پاسخحذف
  11. salaam ,yek kam pichide bud
    nafahmidam chi shod?
    douroud

    پاسخحذف
  12. وقي خوندمش فقط لرزش خفيفي رو توي تنم حس مي كردم ...

    پاسخحذف
  13. واييييييييييييي... خيلي خوشحال شدم آقاي دكتر. اين ماه رمضان خيلي ماه خوبي بود، خيلي خبراي خوبي شنيدم. راستش من قبلاً در موردش ميخواستم ازتون بپرسم كه مطمئنيد هيچ راهي واسه بچه‌دار شدنتون نيست؟! ولي خوب گفتم شايد ناراحت شيد! نه كه خيلي حساس تشريف داريد!!! شايد باورتون نشه كه اين يكي از بهترين خبرايي بود كه اين چند وقته شنيدم! با نظر آقا مهرداد هم موافقم. خدا يه وقتي بهتون بچه ميخواد بده كه درگير درس و تخصص نباشيد. از نظر من كه خيلي زمان خوبيه! بي‌صبرانه منتظر اومدن ني‌ني شما هستيم. به سلما خانوم نازنين هم خيلي تبريك ميگم(هم به خاطر اين خبر فوق‌العاده و هم به مناسبت تولدشون).
    تولد شما رو هم پيشاپيش تبريك ميگم. تولد خودم رو هم پيشاپيش تبريك ميگم (پس فرداست)! مثل اينكه من از هر دوي شما عقب‌ترم!!!!!!:D

    پاسخحذف
  14. خوبه ، خیلی خوبه ... امین جان خوشحالم براتون . برای تو و نازنینی که واقعاً نازنینه .... و واقعاً لذت می برم از عشق پاک بین تو و نازنینت .... امیدوارم بهترین ها رو با هم و در کنار هم تجربه کنید ...

    پاسخحذف
  15. سلام دکتر جان
    شما که جواب کامنت ما رو ندادی شایدم نت خراب بود نشد اما من دوستون دارم و همیشه میام
    دیروز خواستم بیام و کامنت بزارم اما نت کلا خراب بود
    تولد شما و نازنین خانم عزیز رو به هر دوتون که خیلی الگویید برام صمیمانه تبریک میگم انشاالله تا لحظه آخر عمرتون که میخوام صد سال دیگه باشه کنار هم باشید با محبت و عشق
    زندگي کردن هنر ميخواهد ولي اگر هنرمند بودي متوجه ميشي که خيلي زيباست

    پاسخحذف
  16. سلام

    من وقتی‌ این پست‌های شما رو میخونم میزان ضربان قلبم میره بالا...خیلی‌ قشنگ انتقال حس میدین...

    پاسخحذف