۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

كيف بزرگم پر از كتاب و جزوه شده دستهايم هم همين طور از كتاب فروشي به تندي مي زنم بيرون ،روي پله هاي پاساژي خلوت مي نشينم !!!!باز فكر تو به خاطرم رسوخ كرد !!!دست هايم خاليست !ديشب تمام پس اندازم را به مهندس طراح دادم براي خانه !!!امروز تمام حقوقم را يكجا به كتاب فروش دادم !!!!چهره ي خندان صبحت را تجسم مي كنم !!!!حالم به هم مي خورد !نه از تو كه عزيز دوست داشتنيم هستي !از دون همتي خودم !از پستي خودم ،اگر دروغ نگويم كمي هم از صبر و حوصله ي تو !!
ته جيبم فقط 5 هزار تومن باقيست و دو روز ديگر اولين سالگرد ازدواج ماست !يك سال از عقد ما مي گذرد و تو هيچ اعتراضي نكردي ،با اوضاع پيش آمده حداقل يك سال و نيم ديگر هم بايد بگذرد ،مي دانم اعتراضي نخواهي كرد !!!
با اينكه شب ها چهره ي خندان تو را در خواب مي بينم ،با اينكه روزها به اميد ديدارت از خواب مي پرم ،اما نازنين بيا يك جاي كوچك هم براي دعوا در زندگيمان درست كنيم ،جايي كه از شرمندگي خودم كمي آسوده شوم !!!!جايي براي اخم هم خوبست ،شايد اخمت راببينم كمي به خود بيايم !نازنين !عزيز صبور من
از روي پله ها بلند مي شوم ،چشمانم كمي خيس شده !اگر بودي حتما مسخره ام مي كردي !!!!!با لحن خودت مي گفتي :مرد كه گريه نمي كنه
نازنين مرد هم اگر مرد باشد از بي عرضگي خودش گريه مي كند فقط مردها گريه مي كنند نازنين !!!!ولي من كه مرد نيستم لا اقل براي تو مرد نيستم !براي تو كه ميشوم ،خوب نمي توانم بگويم چه ميشوم !!!عشق فقط كلام كوچكيست براي حضور تو در قلب من !!!براي تو كه ميشوم ؛بي وجود ميشوم !براي تو فقط براي تو اينگونه ميشوم
حرف هاي من هميشه تكراريست !اما تو مثل هميشه صبور باش تا برايت كلمه اي نو ،جمله اي نو .....فقط براي تو بسازم وبنويسم تا در برابرت اينگونه تهي دست و خجالت زده نباشم
راستي امروزبه تو گفتم كه چقدر دوستت دارم ؟


30/5/1377 امين

۲۰ نظر:

  1. و عشق...
    همیشه عاشق بمان..

    پاسخحذف
  2. وای این نوشته پر از عشق بود ... مهم جیب خالی نیست ، مهم اینه که می دونی و می فهمی نازنین داره صبوری می کنه ، خیلی مردها فکر می کنن وظیفه خانومها صبوریه ... خداروشکر که شما قدر می دونی ...

    پاسخحذف
  3. سلام آقاي دكتر عزيز
    نازنين واقعا فرشته است ولي مي خواستم بگم شما هم مثل اون فرشته ايد . چون مثل اون خوبيد . اينكه همه ي كاراي خوبشو مي بينيد و اينكه براي همه ي خوبي هاش ارزش قائل هستيد . خيلي ها فرشته دارن ( چه خانومها يا آقايون ) ولي خودشونم نمي دونن و قدرشو نمي دونن . اينكه خانومتون انقدر دوستون داره واسه اينه كه شما هم از ديد اون فرشته ايد . اينو شايد تو وبلاگ نا نوشته ي خانومتون بشه خوند ...
    شاد شاد باشيد

    پاسخحذف
  4. Ziba bood doctor Amin. Salgharde eshtetun mobarak. Rasty meegren hamishe dashteed, ya baad az tasadof shoro shod?

    پاسخحذف
  5. سالگرد ازدواجتون مبارک،قالب جدید هم مبارک. چه کار خوبی کردین که قالب وبلاگ رو از سیاهی در آوردین.از وبلاگ ویولت اومدم و معتاد خوندن روزمرگیهاتون شدم. در ضمن عمه خانومتون هم خبلی دوست داشتنی به نظر میرسن.منو یاد مرحوم جمیله شیخی میندازن که گاهی تو سریالهای وزین ایرانی نقش خانومهایی تو مایه های عمه خانوم شما رو بازی میکردن.فکر می کردم که فقط تو فیلمها همچین آدم هایی هستن ولی ظاهرا...

    پاسخحذف
  6. سلام امين خان
    خوشبحالتان كه چنين روزهاي خوب و زيبايي را تجربه كردين در روزهايي كه من همش تو خئم بودم و نگران بودم و افسرده حال
    از روزي كه دفتر محمود عزيزم روي ايميلم دستور پيگيري داد و از سال بعدش حقوق برام برقرار شد اوضا احوالم بيسته
    با ارزوي سلامتي و بيست بودن براي شما و همه
    شاد باشيد
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  7. " آن عشق كه از تو چيزي نكاهد، تو را سرشار از گناه خواهد كرد ..."
    ازم نپرسيد از كيه كه نمي دونم. اما دوسش دارم، زياد!

    پاسخحذف
  8. چه قدر احساسمند بود . مبارک باشه ، روزهای خیلی خیلی خوبی داشته باشید . ما هم امروز برای سالگرد عشقتون مثل شما خوشحالیم .

    پاسخحذف
  9. چه جمله ي قشنگي بود مجتبي...

    پاسخحذف
  10. امين آقا چرا انقدر خودتون رو دست كم مي گيريد به نظر من زندگي با شما هم خيلي قشنگه شما نمي دونيد چقدراز خانوم هاي ايراني مثل خانوم شما هستن فداكار .صبور و... اما كسي اصلا اون ها رو نمي بينه به خودتون افتخار كنيد.

    پاسخحذف
  11. salam agha amin babate az pele oftadanetoon kheili motasef shodam enshalah ke alan behtarin... salgarde ezdevajetoonam pisha pish tabrik enshalah ke lahze lahze zendegitoon por az shadio salamati bashe fekr mikonam behtarin hediyeiei ke nazaninetoono khoshhal mikone khoshhali va shadie shomast ye jashne kuchik ba hameye khoshhaliei ke tu vojodetoone begir va say kon shadito ba tamame vojod behesh boruz bedi

    پاسخحذف
  12. امین خان رسماً ما رو سر کار گذاشتینا!! ما رو باش که کلی واسه خودمون آی‌کیو زدیم و پیشنهاداتی دادیم به شما در حد تیم ملی!!! به این خیال که خوب لابد نازنین خانوم به هر دلیلی فعلاً اینجا رو نمیخونن که شما در مورد کادو سالگرد سوال کردید!
    خوب حالا که اینجا رو میخونن و زیادم رمانتیک نیستن خودشون بیان بگن چی میخوان دیگه!!! من هر چیزی که به ذهنم می‌اومد تو کامنت قبلیم نوشتم. با توجه به ویژگیهایی که شما گفتید فقط یه چز دیگه به ذهنم میرسه؛واسشون یه شوکر بگیرید یا اسپری فلفل. با توجه به بوی قرمه سبزی و اینا که گفتید فکر کنم خیلی به دردشون بخوره!!!!! میدونم پزشکا واسه اسپری فلفل میتونن مجوز بگیرن ولی شوکرو نمیدونم. ولی اگه مجوز نداشته باشه که بهتر چون هیجانش بیشتره(((:
    یه سری از دوستان هی تو کامنتاشون گفتن چرا بچه‌ای رو به فرزندی قبول نمیکنید. من برام سوال ایجاد شده که خوب چرا از طریق لقاح مصنوعی بچه‌دار نمیشید؟؟ به نظرم اینکه منطقی‌تر از به فرزندی گرفتنه! البته نمیخوام تو زندگی خصوصیتون فضولی کنم. اگه دوست داشتید جواب بدید.

    پاسخحذف
  13. امین جان آیا شما azoospermia داری؟
    چون یکی از بستگان ما داره.. میخواستم بدونم راهی واسه بچه دار شدن این افراد هست؟

    پاسخحذف
  14. خير مشكل من يه نوع بيماري خوني وراثتيه !!!!!در مورد اين بيماري بهتره از يه پزشك متخصص كه تخصصش اينه سوال بفرماييد چون نه من و نه ساير همكارانم دوست نداريم در حوزه ي غير تخصصيمون اظهار نظر كنيم ،چون جوابمون غير قطعيه با توجه به اينكه پزشكي رشته ايه كه دائما به روز ميشه !!!!!

    پاسخحذف
  15. سلام اینم قشنگ بود
    ان شاء الله خدا هممون رو صبور کنه ، زندگی سختی زیاد داره.....
    ربطش به ایمیلته!!

    پاسخحذف
  16. amin jan ba ein zane khobi ke dari pir nashi ye vaght??? sardit nakone??? chaei nabat has ha

    پاسخحذف
  17. ازتون مي خوام برام دعا كنيد . تو اين هفته به دعاتون احتياج دارم ... مرسي

    پاسخحذف
  18. امین و نازنین عزیز..سالگرد ازدواجتون کلی مبارک.. نمیدونم کدومتون خوشبخت ترین بابت داشتن او یکی.به نظر میاد هر دوتون عاشق همین و قدر همو میدونین...خوشا به حالتون... عشقتون پایدار..
    پ.ن: داستان عمه خانوم چی شد؟

    پاسخحذف
  19. سلام!
    سلام به عشق زیبا تون.....
    به محبت توی دلاتون....
    تبریک میگم روز وصلتونو.....
    برای من و نگارم هم دعا کنید...
    روز به روز خوش بخت تر باشین الهی

    پاسخحذف
  20. سلام
    از وبلاگ ویولت اینجا رو پیدا کردم
    خیلی قلم قشنگی دارید
    سالگرد ازدواجتون هم مبارک

    پاسخحذف