۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

فرشته روي زمين

احساس عجيبي داشتم وقتي رسيدم خونه بي معطلي رفتم توي اتاقم توي آينه به خودم نگاه كردم : چقدر چشم هام آبيه ! دروغ مي گن عشق آدم رو كر و كور مي كنه !من تازه چشم وگوشم باز شده ! البته بعدا فهميدم كه عشق انقدر كرو كورم كرده كه اگه عشقم نباشه نه مي بينم ونه مي شنوم !با صداي در از جا پريدم مادر م با يه سيني غذا اومد تو !
-چيه پسر تا حالا خودت رو تو آينه نديده بودي ؟
-نه يعني اين طوري نديده بودم!
مادرم زن ميانسالي بود كه چشم هاش دقيقا رنگ چشم هاي من بود مادرم از 3 سالگي من رو يتيم بزرگ كرده بود اگرچه پدرم ارث قابل توجهي رو براي ما گذاشته بود و پدربزرگ هام هم همين طور ولي مادرم مي گفت وقتي بچه دار شدي اون مو قع مي فهمي كه چقدر مهمه كه بچه هم پدر داشته باشه هم مادر كه البته اين يكي را هم هيچ وقت نفهميدم!
-مادر ؟؟؟؟؟؟؟
ماجراي علاقه ام را به اختصار وبا سانسور برايش گفتم
-اونم تو رو دوست داره
-آره
-از كجا مي دوني؟
-م م م م مي دونم ديگه
آخه بگم از كجا مي دونم ؟بگم يه روز رفتم پيشش گفتم نازنين من تا حالا بهت گفتم چقدر دوستت دارم ؟؟؟يا اون امروز اومد بهم گفت آقاي احمدي تا حالا بهت گفتم چقدر دوستت دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون تابستون وحشتناك ترين تابستون عمرم بود تمام تابستون دورب او يك طرف و بحث هايي كه با مادر داشتم يه طرف دست آخر مادر گفت :اين حرف هايي كه مي زني درست نيست هيچ آدمي انقدر فرشته نيست!
-مادر اگه قبول نداري از ياسمن بپرس
ياسمن دختر خاله من بود كه با من همكلاس وبا سلما دوست صميمي بود مادر تا حرفي از سلما پيش ياسمن زد او همه حرفاي من رو با پياز داغ زياد به مادر گفت ومادر هم گفت كه بايد اين فرشته روي زمين را ببيند وچه زماني بهتر از 27 شهريور تولد ياسمن 0
روز تولد ياسمن رسيد خدا خدا مي كردم سلما زياد آرايش نكرده باشه يا لباسش زياد باز نباشه اما وقتي ديدمش پوشيده تر از حد انتظار من بود اون كت وشلوار مشكي پوشيده بود وآرايشي داشت كه اگر نمي رفتي توصورتش اصلا متوجهش نمي شدي ! مادر كنار او نشست تا آخر مجلس تمام رفتارش رو زير نظر گرفت اون بيشتر از من عاشقش شده بوده اما چيزي كه باعث سورپرايز شدن ما بود جشن تولدي بود كه بچه ها براي من واو گرفته بودند آخه من 29واو 28 شهريور دنيا آمده بوديم !
من 24 كنكور بودم واو23 كنكور من شاگرد دوم كلاس بودم اون شاگرد اول كلاس
من هميشه يه قدم از او عقب تر بودم!

۴ نظر:

  1. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    ممنون از لطف بي كرانتان .
    حتما از فردا كلي مشتري پيدا ميكنه نوشته هات
    البته بي دليل نيست
    چون تو يه نخبه هستي
    و نوشته هات زيبا و عالي و در نهايت هنر هستن
    يه نكته يادات باشه
    توي وبلاگ از هرچه بنويسي تورا آن ميكند
    يعني اگه منفي بنويسي افسرده ميشي و اگه مثبت بنويسي شاد و اميدوار ميشي
    وبلاگ هاي منفي خواننده هاشون را از دست ميدن
    شاد باشي گرامي
    براي پست قبل وبلاگ كامنت دادم نميدونم در شده يا نه
    لذت بردن از اونچه كه داريد را فراموش نكنيد بخصوص تندرستي كه بزرگترين ثروت‌هاست
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. كسي كه عاشق مي شود دنيا را فتح مي كند و ترس از دست دادن چيزي را ندارد.(پائولو كوئيلو)
    از آشنايي با شما بسيار خرسندم.

    پاسخحذف
  4. فرناز:عشق زیباترین هدیه ایست که خدا به بنده اش میدهد. قدر آن را بدانید و برای بی ستاره ها هم دعا کنید.

    پاسخحذف