۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

نازنين

12 سال پيش يه روزي تو همين روزا:
-نازنين چند روز ديگه ميشي مال خودم
-كي گفته ميشم مال تو ؟؟؟؟؟
12 سال بعد در همچين روزي:
-نازنين جان صبح چي مي خواستي بهم بگي تلفن زنگ زد ؟؟؟
-انباري پر سوسكه !!!!!!!!
-آها
نازنين ؟؟؟؟؟خدايي از همون روزاي اول ضد حال بودي !!!
اين تيكه رو نوشتم براي دوستاني كه فكر كردن نازنين ازون خانم هاي رمانتيك و شاعره
نه بابا اصلا ً هم اين طوري نيست براي همين امروز مي خوام در مورد نازنين بيشتر صحبت كنم
نازنين برخلاف اكثر خانم هاي ديگه عاشق فوتباله ،آخرين جام جهاني كه بود ما چند تا از رخت خواب هامون تو كمد نم زده بود ما زياد رخت خواب دوخته نداريم درحد 2 تا يا 3 تا اون سال من رخت خواب دوختم (البته نازنين معتقد كه بيشتر بخيه زدم تا دوختن )نازنين فقط فوتبال ديد، من پلو پختم ،نازنين فوتبال ديد، من جارو كردم ،نازنين جدول جام جهاني رو پر كرد !!!!ازين عادتش بد جوري خوشم مياد ، خيلي خوبه كه هر وقت مي خوام مي تونم با نازنين فوتبال ببينم و از غرغر و اخم تخمي كه دوستاي ديگم دچارشن تو خونمون خبري نيست
ويژگي ديگه نازنين حاضر جوابيشه !!!مثلا ديشب داشتيم با هم كامنت ها رو مي خونديم
-اين ها كه خيلي پر توقعن ،نازنين من كه اين طوري نيست!!!!
-نه عزيزيم ،شما توقع منو زياد بالا نبردي !!!!!
اين مسائل زياد براي ما پيش مياد !!!!!در واقع من هميشه جلو زبون نازنين كم ميارم !!!!علاوه بر حاضر جوابي كه داره نحوه لباس پوشيدنشم هميشه برام جالبه مثلا ً توي خونه هميشه يه تي شرت گشاد با يه پيژامه ي گل گلي يا خرسي مي پوشه !!!!!!موهاشم خرگوشي مي كنه !!!!!!!!كلا ًبه قول دوستان بد به دلش راه نمي ده و در مجموع تعداد زمان هايي كه رمانتيك ميشه بر عكس من خيلي كمه آآمّااااااااوقتي رمانتيك ميشه نمي دونين چي ميشه !!!!!اين قدر ناجور رمانتيك ميشه كه آدم براش حظ مي كنه !!!!!!!
يه خصوصيت ديگه اي كه داره علاقه مفرطش به شب هاست مثلا ً اون زمان كه ياسمن اينا ايران بودن و پويا هنوز بچه دار نشده بود تمام قرارهامون ساعت 3 نصفه شب بود !!!!يه سال سالگرد ازدواجمونو ساعت 2 نصفه شب گرفتيم !!!!!!
ويژگي ديگه اي كه نازنين داره و اونو از زن هاي ديگه متمايز مي كنه عدم حساسيتش به تميزي خونه ست !!!!نه اينكه خونمون شلوغ پلوغ باشه يا ريخت و پاش ها !!!!ولي در مورد جوراب و بلوز و پوست ميوه قيامت به پا نمي كنه يواش يواش جمع و جورش مي كنه !!!!!در بيشتر موارد زهره خانم بيكار مي چرخه !!!!نازنين ميگه خونه ي خيلي تميز جلو فكر كردنو مي گيره چون همش بايد حواست باشه جايي كثيف نشه !!!!!!خلاصه اون با اينكه واقعا ًمنو دوست داره معمولا ً زياد به رو خودش نمياره بيشتر اوقات اين منم كه ازش مي پرسم تا حالا بهت گفتم چقدر دوستت دارم ؟؟؟؟؟به نظرش اون بيشتر زن گرفته تا شوهر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خلاصه اين نازنين منه !!!!حالا با اين روحيه بگين چي براش خوبه ؟؟؟؟؟؟
پي نوشت : بي صبرانه منتظريم ببينيم آقاي علي آبادي وزير نيرو ميشه يا نه !!!!!!!فكر كنم آقاي رئيس قافيش به تنگ اومده بود يا مي خواست يه رو كم كني اساسي راه بندازه
2- منظورم به هيچ وجه اين نبود كه دانشگاه آزادي ها بي سوادن !!!!
3-امسال دانشجو بودن حال ميده ها !!!!!!من قرار شد جراحيمو به خود قلب تبديل كنم يعني يه 4 سال ديگه مجبوريم در خدمت دانشگاه باشيم حيف كه پا ندارم !!!!!!!اين همه اتفاق وقتي افتاد كه دانشگاه ها بسته بود ،اگه وا شه ببين چي ميشه !!!!
4- به تمام تازه رزيدنت ها يا به قولي رزيدنت اولي ها (!) شروع دوره رزيدنتي ،در اول شهريور ،به جاي اول مهر ماه رو تسليت ميگم ما را در غم خود شريك بدانيد

-

۱۶ نظر:

  1. چه بامزه ... يه حلقه ي عشق جديد !!

    پاسخحذف
  2. با توضیحاتی که دادید یک هدیه غافلگیر کننده حتما خوشحالش می کنه ... یک سورپرایز درست حسابی ...

    پاسخحذف
  3. يه توپ چهل تيكه! يا يه فوتبال دستي! نظرت در مورد playstation چيه؟ بشينين با هم فوتبال بزنين! يه زمين ورزشي! ورزشگاه آزادي! باشگاه مورد علاقه اش! پيرهن باشگاه مورد علاقه اش هم خوبه! گشاد باشه كه تو خونه بتونه استفاده كنه ازش (:D)! برعكس اون، من كه هيچ علاقه اي به فوتبال ندارم!
    شوخي بود. اما اگه جدي جدي بخوام بگم و اميدوارم ناراحتت نكنم: "يه ني ني خوشگل" (به نظر من دختر)‌از پرورشگاهي جايي! ببخشيد كه پامو از حدم فراتر گذاشتم.

    پاسخحذف
  4. من يه اعتراف بكنم؟!
    من اولش كه اومدم اينجا به توصيه ويولت از روي دلسوزي بود! اما يه مدتي كه گذشت يادم رفت كه امين كسيه كه تو يه حادثه پاشو از دست داده! حالا امين براي من كسيه كه مي خونمش تا ازش ياد بگيرم. دارم ازش "زندگي كردنو" ياد مي گيرم.دارم از نازنين و امين "عشق" رو ياد مي گيرم.
    دوست داشتم اينا رو بگم، ببخشيد.

    پاسخحذف
  5. اول بگم چه نازنین نازنینی
    لباس پوشیدن و مو خرگوشیش قشنگه
    .
    فوتبال هم منم تا حالا غر نزدم اصلا آقامون زیاد تی وی نگاه نمی کنه که من غر بزنم .
    بعدشم مامانم اینا تو درمانگاهشون یه دکتر داشتن خون می دید غش می کرد طفلی مامان من هم باید مریض رو جمع جور می کرد هم دکتر رو دانشگاه دولتی بود آقای دکتر ولی خیلی خوشگل می دونید اوموقع من توی یه جزیره زندگی می کردم مامانم می گفت نمی دونم چرا از وقتی دکتر فلانی اومده دخترای اکثرا دلپیجه یا سر درد دارن :D
    شما نمی تونید تخصصتون رو عوض کنید و یا بیشتر به کارهای پژوهشی کنید که اذیت نشید ؟
    بعدشم به نازنین خانم سلام برسونید

    پاسخحذف
  6. sallgarde vesaletoono tabrik migam!
    manam ba pishnahade moojtaba movafegham...
    ke ye dokhtare maloos o naz ro be farzand khoondegi ghabool konid.albate ghaablesh nazaresho ham bekhay....
    khheyli arzeshmande in hadeye...
    shad bashin o salem!
    'age be persianblog naghle makan mikardin kheyli behtar bood!

    پاسخحذف
  7. آي ملت ببينيد اين آقاي دكتر ما چقدر ناز داره با وجود همسري به اين نازنيني با دكترما ناز ميريزه
    همسري به نازنيني نازنين خانم كجا پيدا ميشه و كي جز خودت داري دكتر جان
    خدا را شكر كن و يه نون بخور و صدتا نون بده در راه خدا صدقه‌ي سر هر دوتان
    آرزوي من شادكامي و كام روايي شما عزيزان است

    پاسخحذف
  8. عجب اسمی رو براش انتخاب کردی نازنین! امیدوارم به پای هم پیر شین و سالگرد ازدوجتون هم مبارک. کادو هم هووووووم:-؟ یه شب خاطره انگیز که هر دوتون رو خوشحال کنه.

    پاسخحذف
  9. ایول به نازنین جون که فوتبالیهD:مثه من
    عاشق وبلاگتون شدم تا میام اینترنت باید بیام یه سر اینجا بزنم :)
    موفق باشید

    پاسخحذف
  10. سلام من از شما كوچيكترم اما اميدوارم من هم مثل نازنين خانوم نازنين باشم .بهتون تبريك مي گم داشتن يه همسر خوب رو اما بازم نظرم اينه كه هر جه از دوست رسد نيكوست نازنين خانوم هم كه به هرحال خوشحال مي شه اما من خودم چون عاشق شعرم براتون چند تا مي نويسم

    به چمنزار بيا .به چمنزار بزرگ
    و صدايم كن از پشت نفس هاي گل ابرشم
    همچنان آهو كه جفتش را

    و يكي ديگه:
    نام تو اگر چه بهترين سرود زندگي است
    من تو را به خلوت خدايي خيال خود
    "بهترين بهترين من" خطاب مي كنم
    بهترين بهترين من .
    اميدوارم دوست داشته باشيد

    پاسخحذف
  11. salam agha amin,salam nazanin joon.bebin enghad ghalamet ghashange ke man akharin posteto ke khoondam raftam az avale webloget az aval khoondam.kheyli kheyli ghashang minevisi.va kheyli kheyli dastane zendegit ajibe

    پاسخحذف
  12. rastesh delam khast kash mese shoma falaj boodam amma zendegiye be in ghashangi dashtam.age zendegie vagheyit hata yek hashtome ini bashe ke neveshti bazam kheyli ghashange.salgarde ezdevajetoon mobarak.be nazaninet eftekhar kon.fereshtas.

    پاسخحذف
  13. salam amin jan khobi? age hale mosaedi dari mitonin berin be hamon mosaferati ke nesfe kare mond va vasatesh tasadof kardin

    پاسخحذف
  14. دیدی توی اروپا لنگه کفش فوتبالیست ها و حتی توپ پنالتی که بکهام زد به تیر رو می فروشن خدا تومن ؟؟؟؟ حالا مثلا جوراب علی کریمی یا هد بند فرهاد مجیدی ( چون نمی دونم آبی هست نازنین یا قرمز ، من آبی ام ) خیلی کادوی توپی هست هاااا ((: خی این که شوخی بود از نوع بی نمکش ، ولی خب انگار نازنین از این خانوم ها نیست که از ست لوازم آرایش و لباس و این ها خوشحال بشه !!! شاید یه دونه از این نوت بوک جدید های فینگر تاچ یا از یه mp4 اگه نداره یا یه چیزی تو همین مایه ها احتمالا خوشحالش می کنه . اگه اطلاعات بدی که نازنین اهل هنر هست و اگه هست چه هنری و .... راحت تر می شه نظر داد ( نه که نظراتم هم خیلییییییی به درد بخور هست !!! )

    پاسخحذف
  15. سلام قشنگ می نویسی
    ف.دورود.

    پاسخحذف
  16. Salam va ba tabrik be shoma va Nazanin khanum baraye dahstane chenin zendegie zibaie
    eshghe shoma mesle afsaneha mimone ke hame faghat to khialeshon momkene tajrobash konan
    Hedie.........shayad ye mehmonie 2 nafare ba ye keik va kolli sham va kolli gole roze ghermez,albate ssate 12 shab be bad:))))

    پاسخحذف