۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

خوب خوب نازنينم

همه مي پرسند :
چيست در زمزمه ي مبهم آب
چيست در همهمه ي دلكش برگ
چيست در بازي آن ابر سپيد
روي اين آبي آرام بلند
كه تو را مي برد اينگونه به ژرفاي خيال
چيست در خلوت خاموش كبوترها
چيست در كوشش بي حاصل موج
چيست در خنده جام
كه تو چندين ساعت
مات و مبهوت به آن مي نگري
نه به ابر
نه به آب
نه به برگ
نه به اين آبي آرام بلند
نه به اين خلوت خاموش كبوترها
نه به اين آتش سوزنده كه لغزيده به جام
من به اين جمله نمي انديشم
من مناجات درختان را،هنگام سحر
رقص عطر گل يخ را با باد
نفس پاك شقايق را در سينه ي كوه
صحبت چلچله ها را با صبح
نبض پاينده هستي را در گندم زار
گردش رنگ و طراوت را در گونه ي گل
همه را مي شنوم
مي بينم
من به اين جمله نمي انديشم
به تو مي انديشم
اي سراپا همه خوبي
تك و تنها به تو مي انديشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال كه باشم به تو مي انديشم
تو بدان اين را ،تو بدان
تو بيا
تو بمان با من ،تنها تو بمان
جاي مهتاب به تاريكي شب ها تو بتاب
من فداي تو به جاي همه گل ها تو بخند
اينك اين من كه به پاي تو در افتادم باز
ريسماني كن از آن موي دراز
تو بگير
توببند
تو بخواه
پاسخ چلچله ها را،تو بگو
قصه ي ابر هوا را،تو بخوان
تو بمان با من،تنها تو بمان
در رگ ساغر هستي تو بجوش
من همين يك نفس از جرعه ي جانم باقيست
آخرين جرعه ي اين جام تهي راتو بنوش
پي نوشت :ف.درود عزيزم از حضورت صميمانه متشكرم
از تبريك ها ي همه ي شما هم متشكرم
روز پزشك بر تمام پزشك ها مبارك
و در آخر نازنين ،عزيز مهربانم دوازدهمين سالگرد ازدواجمان مبارك

۲۱ نظر:

  1. امین عزیز سلام ، تبریک من رو هم به واسطه ی دوازدهمین سالگرد خوشبختیت و همچنین روز پزشک بپذیر ...

    پاسخحذف
  2. سلام امين خان
    شب شما و نازنين خانم گل بخير و شادماني
    روزه و نمازتان قبول درگاه الهي
    باز هم بهتون روز پزشك را تبريك ميگم
    از اينكه با شما دوست هستم بسيار خوشحالم و به اين افتخار ميكنم
    براي نازنين خانم همين احساس پاك و ناب و قوي بهترين كادو است
    اميدوارم اوقات و شب خوبي داشته باشيد
    سالگرد ازدواجتان سالهاي سال تكرار بشه با يمن و شادماني و كامروايي
    مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك مبارك

    پاسخحذف
  3. سلام ... روزتون مبارک باشه و سالگرد ازدواجتون هم همینطور ...
    شاد و موفق و سلامت در کنار هم باشید .

    پاسخحذف
  4. تبريك دست خالــــي مرا با سخاوت بپزيريد
    انشاالله سالهاي سال درك كنار هم خوشبخت بمانيد
    همچنین روز پزشك هم مبارك..

    پاسخحذف
  5. فکر کنم جشن گرفتن در فضای مجازی شیرینی خاصی داشته باشد. اینطور نیست؟
    تبریک می گویم.

    پاسخحذف
  6. سلام من هم سالگرد ازدواجتون و روز پزشک رو به شما و همسرتون تبریک می گم

    شاد پیروز و سربلند باشید

    پاسخحذف
  7. سلام و تبريكات مخصوص
    قصد داشتم يه ترفند بگم البته راجع به عمه خانوم نبود بلكه در مورد كامپيوتر بود ولي اثري از ايميل در پروفايل نبود از طرفي مطلبم طولاني بود (بود و نبود)
    يه خبري از عمه خانوم بديد نگران شديم ما دكتر نيستيم يه قلبي بلند كنيم پيوند بزنيم به خودمون
    از طرف انجمن حمايت از حقوق مسلم عمه ها

    پاسخحذف
  8. سالگرد ازدواجتون و روز پزشك رو به شما و نازنين عزيز تبريك ميگم...

    پاسخحذف
  9. چه روز خوب وبه یاد موندنی شما ازدواج کردین روز پزشک چون هر دوتون هم دکتر بودین بهتون تبریک میگم هم روزتون رو هم روز ساختن آشیانه ء عشقتون رو . همیشه عاشق بمونین.

    پاسخحذف
  10. روزتون وسالگرد اذواجتون مبارک .

    پاسخحذف
  11. ازدواج(ایکون خجالت)

    پاسخحذف
  12. روزتون مبارک.
    بالاخره جی برای نازنین گرفتین؟نگید یه شاخه گل و یه تبریک از ته دل که خانمها اصولا خیلی با این چیزها موافق نیستن.مزه هدیه حتی اگه فقط یه شیشه عطر باشه یه چیز دیگه ست

    پاسخحذف
  13. امين و نازنين عزيز دوازدهمين سالگرد ازدواج عاشقانتون و همچنين روز پزشك را صميمانه بهتون تبريك ميگم.
    بهترين آرزوها را براتون دارم.
    برامون حتماً بنويسيد كه امروز چه كرديد.
    راستي خيلي شعر زيبايي بود. ممكنه بگيد از كيه؟

    پاسخحذف
  14. سلام. من هم تبریک می گم. موفق باشید و عاشق.

    پاسخحذف
  15. در جواب این دوست عزیز این شعر مال مرحوم فریدون مشیری هستش

    پاسخحذف
  16. باز هم مبارک <:-P <:-P <:-P

    ایشالله 120 ساله که شدم هم باز بیام این جا تبریک بگم بهتون ( در اصل برای شما دو تا دعا کردم که 130 ساله بشید ) (;

    پاسخحذف
  17. می دونی آقای دکتر ؟ وقتی میام اینجا تمام نوشته ها رو با یک لبخند می خونم و خدا می دونه چقدر انرژی مثبت پشت تک تک کلماتتون هست . وقتی می نویسی " نازنین " و ما می خونیمش کاملاً واضح و مشخصه که چه عشق عمیقی بینتون هست ، این حس خیلی خوب به من خواننده منتقل می شه .... خوشحالم ... خوشحالم به خاطر شما دو زوج عاشق و همدل .... بهترین ها رو برای شما دو عزیز آرزو می کنم .. انشالله سالیان سال در نهایت شادی و عشق این روز رو جشن بگیرید .... به هردوتون تبریک می گم به خاطر داشتن هم ....

    پاسخحذف
  18. راستی روز پزشک هم مبارک ....

    پاسخحذف
  19. خواهر كوچكتر ميگه هرچي ارزشش رو از دست بده براش روز تعيين مي كنن! اينه كه از روز پزشك بدش مياد تبريك هم نميشه بهش گفت!!( اورولوژيسته )

    من امروز همه آرشيو شما رو خوندم.با اين اوصاف اساسي از خودم شرمنده شدم! سلما هم زنه من هم؟!

    همون اولش به ذهنم رسيد كه اينجا يه دكتر اكبرنژاد داريم كه از كمر به پايين بي حسه اما جراحه دقيقا نميدونم جراح چي شايد مغزاعصاب.چه عجب شما نتونستين ادامه بدين؟چه عجب همون اول اقدام نكردين كه تبديلش كنين به داخلي قلب؟

    پاسخحذف
  20. سلام
    چندروزی هست که وبلاگ شمارو میخونم .اقای دکتر روز پزشک رو خدمت شماونازنین خانم تبریک عرض میکنم ایشالا که همیشه موفق وشاد باشید
    سالگرد ازدواج هم مبارک .سالهایی پر از خوشبختی وسلامتی ارزو دارم

    پاسخحذف
  21. سالگرد عشق پاکتون رو تبریک می گم اقای دکتر . امیدوارم سالهای سال در کنار نازنین مهربون شاد و عاشق زندگی کنید

    پاسخحذف