۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

چه با سواد !!!!!!!!!!!

سلام ،چون ديروز بيمارستان بودم براتون ننوشتم دست به نقد ماجراي بيمارستانو تعريف مي كنم بعدش به عمه جونم هم مي پردازيم!!!!!
روز دوشنبه كه من اصلا خونه نبودم و يه جايي رفته بودم كه يه ذره بعدش ناراحت شدم
عمم هم كه 2 روزي قرار شد پيش داييم اينا بمونه كه داييم تهرانو بهش نشون بده و باهاش بره خريد !!!!شب اما چنان سردردي اومد سراغم كه حس مي كردم از عالم معنا يكي اومده سروقتم !
تا نماز صبح هي خودموخوردم كه قرص و دوا نخورم اما بعد نماز حس كردم اگه نخورم ديگه بايد برم رو به قبله اين طوري شد كه يك عدد قرص سديم والپرات بالا انداختم و با صندليم رفتم كه برم سر پله نازنين رو صدا كنم اما سر پله كه رسيدم صندليم حال نكرد وايسه !!!!!!! واز 28 تا پله با اجازه تون افتادم پايين !!!! در حاليكه پشت گردنم ناجور به سر پله خورد ديگه چيزي نفهميدم !!!!!!!
ساعت حدود 2 يا 3 بعد از ظهر بود چشمامو باز كردم اولين كسي كه ديدم نازنين بود كه چنان كپ كرده بود كه نمي تونست حرف بزنه و به شدت دندوناشو بهم فشار مي داد كه نزنه زير گريه البته بي فايده بود.......
حدودا تا ساعت 4و5 گيج بودم اما بعدش كم كم حالم بهتر شد !!!!!!شروع كردم به دلداري دادن نازنين كه اون موقع شده مثل تي ان تي با كوچك ترين تحريكي چنان مي زد زير گريه كه امر بهم مشتبه مي شد كه مردم چون تنم داغه خودم حس نمي كنم !!!!
خلاصه اين منوال تا حدود شب ادامه پيدا كرد كه يه پرستار پر عشوه و پر افاده اومد تو
-الان براتون سوپ بيج بيج (پيچ پيچ،بيچ بيچ يا يه چيزي تو همين مايه ها )ميارم
-م م م م م ؟سوپ ويژ ويژ چيه ؟
پرستاره با يه افاده و عشوه خاصي پشت چشمشو نازك كرد بعد با يه علامت سوال تو صورتش به معني تو ديگه از كدوم دهي اومدي گفت حالا وقتي آوردم خودتون ميبينين
در همون حال يه پسر جوون با غرور خاصي كه مخصوص تازه انترن هاست اومد تو مثلا منو معاينه كرد بعد هم يه سري مهملات بافت به هم
- شما انترن هستيد نه ؟
-بله
-خوب پس پسر جان برو بگو بزرگ ترت بياد
پسره كه بد جوري بهش بر خورد رزيدنت بخشو صدا كرد كه بياد
-بعد رزيدنته اومد كنار انترنه وايستاد ديدم اونم داره چرت و پلا ميگه براي همين براي هر سه تاشون توضيح دادم كه مشكلم چيه و اونا بايد چي كار مي كردن !!!!!
-انترنه كه هنوز هم غرورش كامل نشكسته بو با يه حالت خاصي پرسيد
شما دانشجوي پزشكي هستيد
-خير من جراح قلب هستم
كف هر دوشون بريده بودو پرستاره هم كم كم خودشو جمع كرد
اون جا بود كه به عنوان يه عضو از جامعه ي پزشكي از وجود چنين دانشجويان بي سوادي خجالت زده شدم البته بيشترين تاسفم به خاطر رزيدنته بود اون ديگه نوبرشو آورده بود براي همين هم توصيه مي كنم كه اگه خداي نا كرده خواستيد بريد بيمارستان به بيمارستان هايي بريد كه زير نظر دانشكده علوم پزشكي خاصي مخصوصا دانشگاه آزاد نباشن
اين سوپ ويژويژ هم همون كنسرو مايه ماكاروني خودمون بود كه بچه هاي خوابگاهي شب امتحان گرم مي كردن با نون مي خودن
احتمالا بايد خونه ي ما هم مناسب سازي شه چون با اين وضع پله هامون حتما يه بلايي سرم مي آد
پي نوشت :
1-سوسن خانم من فكر نمي كنم اونا احمق يا راضي اند فكر مي كنم اونا درهاي اطلاعات و آگاهي رو به بهانه ي خدا بستن و اساسا دوست ندارن باور كنن اطرافشون چي داره مي گذره و هي سعي مي كنن خودشونو با بهانه ي خدا راضي كنن
2-بعد از مترو و اتوبوس و پارك زنونه مي خوان بيماستان هم زنونه كنن اينو وزير بهداشت آينده گفته همون يه وزير درست و حسابي هم كه اين كابينه داشت برداشتن تا .....
3-اول شهريور سالگرد ازدواج منو نازنينه به نظرتون چي ميتونه يه زن از جنس اونو خوشحال كنه ؟؟؟؟؟

۲۵ نظر:

  1. سلام امین خان
    بلا دور باشه انشا ءالله ، بیشتر مراقب خودتون باشید، خداروشکر به خیر گذشت . پیشاپیش سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم . به نظر من بهترین چیز می تونه یه قرار باشه.مثل یه شام عاشقانه و ابراز خوشحالی و علاقه بابت تمام این سالها که در کنار هم بودید و همینطور نازنین جون در کنار شما بوده و شکرگذاری از خدا که شما دو فرشته رو در کنار هم قرار داده . من اطمینان دارد خوشحالی و رضایت و امیدواری شما به آینده و انتظار لحظات زیباتر رو داشتن بهترین هدیه برای نازنین جونه.

    پاسخحذف
  2. سلام اميدوارم خوب باشيد مبارك باشه همه جاي خونه را پر از گل رز كنيد اون هم ززهاي قرمز

    پاسخحذف
  3. خدا رو شكر به خير گذشت! (به خير گذشت در اينجا معادل زنده بودن است!)
    ماشاالله به اعصاب دايي خان! اعصاب پولادين هم فكر نمي كنم از پس عمه خانم شما بربياد!
    حالا اين فقط واسه دكتراي اين دو رو زمونه هم نيست. ما كه تو فني و مهندسي هستيم، همين وضع برقراره! نمونه هاش هم كه تو محصولات عمراني و صنعتي مون زياده! خانه از پاي بست ويران است امين خان!
    پيش پيش مبارك! يه مرد از جنس تو (:دي)

    پاسخحذف
  4. نمي خواي تصميمي براي تموم كردن اون سه ماه باقيمونده از درست بگيري؟ فكر كنم خيلي خوشحالش مي كنه نازنينو.

    پاسخحذف
  5. خدا رو شكر كه حالتون خوبه... من كه قلبم اومد تو دهنم وقتي 28 تا پله رو خوندم...
    تا دلتون بخواد تو ابن جامعه افراد بي سواد و پرادعا ريخته!!!! شما خودتو واسه اين چيزا ناراحت نكن...
    سالگرد ازدواجتون رو هم پيشاپيش تبريك ميگم. در مورد كادو هم فكر ميكنم اگه چيزي به فكرم رسيد ميام ميگم.
    راستي مگه نازنين خانوم اينجا رو نميخونن؟؟! اينجوري كادتون ديگه سوپرايز نميشه ها!!!

    پاسخحذف
  6. سلام
    سالگرد ازدواجتون مبارک
    میگم عجب عمه باحالی دارید ها :D

    پاسخحذف
  7. البته هیچ وقت نمیشه به جای نازنین بود اما من فکر میکنم دعوت به یک رستوران خیلی باکلاس و یک شام بی‌نظیردر کنار هدیه‌ای که خودت باید تصمیم بگیری چی بهش بدی (چون سلیقه‌اش رو بهتر از هر کسی میدونی)خیلی میتونه هیجان برانگیز باشه . ضمن اینکه گلهای رز رو هم فراموش نکن.

    پاسخحذف
  8. سلام،سالگرد ازدواجتون مبارك باشه.
    فكر كنم بهترين هديه، روحيه خوب و مثبت از طرف شما باشه. هرچي بيشتر بتونيد بهزندگي عادي برگرديد مطمئنا نازنين خانم خوشحالتر ميشه.

    پاسخحذف
  9. امين خان قضيه ي كادو ذهنمو بدجوري مشغول كرده!ولي براي انتخاب يك كادو خوب فقط دانستن اينكه خانومتون پزشك زنانن و 33 سالشونه و حالا يه سري چيزاي جزئي ديگه كه فقط در حد حدسه كافي نيست. مثلاً من حدس ميزنم ايشون طلا دوست نداشته باشن، ولي شايد واقعاً دوست داشته باشن!! يا اينكه نميدونم اهل آرايش هستن يا نه! من خودم اصولاً زياد اهل آرايش كردن نيستم ولي اگه همسرم برام ست يه برند معروف بخره خيلي خوشحال ميشم!!
    يا مثلاً اگه حيوون دوست دارن (البته بعيد ميدونم وقتشو داشته باشن) ميتونين يه چيزي مثل سنجاب يا هر حيوون ديگه‌اي كه دوست دارن بخرين!
    نميدونم فكر كنيد ببينيد تو چند ماهه اخير چيزي نبوده كه بين حرفا گفته باشن ميخوان بخرن؟؟ مثلاً ساعتي، عينكي، گوشي تلفن، لوازم خونه‌اي (مثل ماشين ظرفشويي يا هر چيز ديگه)، يا اينكه مثلاً بخوان لپ‌تاپ يا ماشينشونو عوض كنن، يا وسيله‌اي واسه مطبشون بخرن!!! يا حتي تازگيها نگفتن ميخوان ورزشي رو شروع كنن؟ مثل تنيس؟ در اينصورت ميتونيد راكت و باقي لوازم اونو بخريد!
    مسئله‌ي ديگه اينه كه شما چقدر ميخواين خرج كنيد؟ معمولاً تو چه رنجي واسه هم كادو ميخريد؟؟!
    از خود كادو كه بگذريم به نظرم اگه يه عالمه شمع و گل بخريد (اگه از باغ گل بخريد خيلي ارزونتره)وهمه جاي خونه بذاريد (تو گلدوناي مختلف) خيلي رمانتيك ميشه!

    پاسخحذف
  10. رسماً نفسم بند اومد از خوندن این اتفاق. خدا رو شکرکه به خیر گذشت . از خوندن ماجرای بیمارستان هم کلی خندیدم . دقیقاً مشابه این ماجرا هفته ی پیش در بیمارستان برای خواهرم و شوهرش که پزشکه اتفاق افتاد و ما کلی از قیافه ی طرف ... جناب دکتر . فکر می کنم نوشتن یک نامه با تمام احساسی که به نازنین عزیز دارید، بهترین هدیه ست با یک شاخه گل . یک عطر خوش بو ... اصلش البته اون نامه هست ! شاد باشید ....

    پاسخحذف
  11. salam omidvaram behtar shode bashin. rasti baraye edameye herfeye pezeshki che barname ei darin?
    be nazare man harfaye khob va asheghane mitone harzani az har jensi ro khoshhal kone..... albate ba ye gardanbande morvarid dar kenaresh.... ha ha ha... vali be dor az shokhi ketab khobe ya ye chizi ke ba salighe to kharide shode bashe

    پاسخحذف
  12. rasti ye bar gofti ke nazanin hamishe khodesh ashpazi mikone mitoni be onvane hedye barash ashpazi koni

    پاسخحذف
  13. سلام بر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
    خدا كريم و رحيمه
    هركي ديگه جاي حضرت عالي بود به لقا الله پيوسته بود پس
    خدا خيلي دوست داره
    برو بكس وبلاگ خون شانس اوردن كه يه وبلاگ نوسي هنرمند را خدا بهشون بخشيد
    سالگرد پيوندتان مبارك
    حضرت عالي لطفتان را متعالي كنيد و اونچه كه از خواهر عزيزم گرفتي (لب تاپ و گوشي موبايل) را بهشون برگردونيد ويا دست كم چيزي از او نستانيد نيازي به كادو نيست
    از اين سوپ ها شيش ماه تو بيمارستن تناول كردم
    راستي دلت نخواد الان اولين زولبيا باميه را دشت كردم
    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  14. خدا بد نده چقدر نگران شدم وقتی داشتم این نوشته ها رو می خوندم خدارو شکر که به خیر گذشت . پیشاپیش سالگرد ازدواجتون مبارک باشه امیدوارم سالهای سال کنار هم عاشق زندگی کنید

    پاسخحذف
  15. سالگرد ازدواجتون مبارک
    در مورد کادو چیزی به ذهنم نمی رسه
    بعد تغییر این صفحه ندیده بودمش، خیلی خوب شده

    پاسخحذف
  16. من اتفاقا با مهرداد خيلي موافقم نري دوباره گل و بلبل برام بخري ها همون لپ تاپه كه نابودش كردي ،همون رو خوب ؟؟؟؟؟؟جنازش رو بده بدم نمكي !!!!!!
    البته خواستي يه بار كرم كني عيب نداره ولي .....
    تيكه ي مناسب سازي رو خوب اومدي حالا اينقدر به اون انترنه بيچاره بند نكن مگه خودمون رو يادت نيست ؟البته در مورد رزيدنته منم باهات موافقم!!!!!اين ها كه خوندن تو از 28 تا پله افتادي پايين كپ كردن !!!!من كه ديدم افتادي كپ نكنم ؟؟
    به قول فيلمه كه امروز تكرارشو ديديم قربان موي شهلا و شاخ رعنايتان
    و
    0ووووووو.....هموني كه خودت ميدوني

    پاسخحذف
  17. سلام . آخی ایشالله زودتر خوب شید و از این اتفاق ها دیگه براتون اصلا پیش نیاد .
    برای سالگرد ازدواجتون خیلی تبریک . من خیلی برات فکر کردم دیدم بهترین کادو برای نازنین جون ، نگه داشتن عمه جان برای یه ماه دیگه هست D: نه خداییش خودت فکر می کردی ، عمرا می تونستی یه همچین فکر بکری بکنی ؟؟؟

    پاسخحذف
  18. مهرداد من حسابتو مي رسم ببين تو اين دو روز اين چندميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نازنين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو ديگه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من كه اين قدر خوبم اين قدر ماهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  19. سلام ... واااای خیلی ناراحت شدم ، انشاالله که الان بهترید ؟!!
    شاید بی سواد نباشن ، کم تجربه ان و سرشار از غرور ...

    در مورد هدیه ... به نظر من این خانوم گلی که شما داری با یک لبخندتون دنیا رو صاحب می شه ... مهم اینه تو هدیه ات عشق ناب وجود داشته باشه که حتما هست ... هرچی باشه از صمیم قلب خوشحالش می کنه ...

    سلامت و شاد و موفق باشی ...

    پاسخحذف
  20. خوب واسه خودتون روز پزشك ازدواج كرديدا
    حالا هديه نازنين حل ميشه يه فكري واسه شيريني ما بكنيد هم به خاطر روز پزشك و هم سالگرد ازدواج.پيشاپيش تبريك

    پاسخحذف
  21. چقدر خوب حال رزیدنت و انترن بیسوادروگرفتینا. خوشم اومد.
    سالگرد ازدواجتون هم پیشاپیش مبارک .

    پاسخحذف
  22. پیشاپیش تبریک می گم. با تعریفایی که از نازنین کردین ، اینقدر روح بلندی داره که هر هدیه ای بهش بدین کمه.

    فقط بهش بگین: تا حالا بهت گفتم چقدر دوست دارم؟

    پاسخحذف
  23. سلام.آلان خوبید؟آقا منم دانشگاه آزادیم همشون که بی سواد نمی شند تو دولتی هم دور از جون شما بی سواد داریم.بگذریم
    واسه نازنین چی بخری.سخت من که سلیقش را نمی دونم اما فکر کنم یه ساعت خیلی قشنگ حسابی خوشحالش کنه.
    من شما را با اجازتون لینک کردم

    پاسخحذف
  24. سلام سالگرد ازدواجتون رو تبريك مي گم و در مورد هديه فكر ميكنم هر چيزي كه از طرف شما باشه براي نازنين خانوم خوشاينده چون خيلي گله

    پاسخحذف