۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

عمه منو ياد.....

ساعت 11:30 ديشب:
-امين
-هااااااااااااا
-ها نه بله !!!!!
-ب بله ه ه ه
-بيدار شو مرض عمه تو فهميدم
بعد كتابي رو كه نمي دونم مال عهد بوق بود يا نازنين از بس خونده بودش اون شكلي شده بود بهم نشون داد
-خب حالا چي كار كنيم
-هيچي
-يعني چي هيچي اين بيچاره مجرم نيست بيماره !!!!
-بيماريش ژنتيكيه رو هر 46 تا كروموزومشم حك شده هيچ كاري هم نميشه براش كرد فقط مي تونم اين از خود گذشتگي رو بكنم كه تا وقتي اون اينجاست برم سرم رو بذارم بيابون !!!!!
-نميري از اين همه از خود گذشتگيت اون وقت اون عمه جونتو مي خواي بندازي سر من اون وقت منم مي تونم اين از خود گذشتگي رو در حقت بكنم كه بعد 7 روز كه از بيابون برگشتي يه راست بري......(چون ممكنه عزيزان زير 18 سال هم بخونن بد آموزي داره بوي خشونت ميده )
-خوب ديگه بخوابم
-نه
اي بابا نازنين ؟؟؟؟؟؟
-فقط بگو چرا با اين عمه ات انقدر بدي تو كه بد تر از اين ها رو تحمل كردي
-نازنين ....من شكر خوردم بد تر از اين ها رو تحمل كردم اصلا مگه بدتر از اينم ميشه
-نه خدايي
-خوب چون منو ياد خانم جان ميندازه خانم جان هم منو ياد كتك ميندازه كتك هم منو ياد درد ميندازه
-اه چقدر مصداق داره اين عمه ات
-البته از حق نگذريم عمه رو مي بينم براي خانم جان فاتحه ميفرستم اين يه چيز ديگه ست همتا نداره
فرق مهمي كه بين خانم جان و عمه بود پولي بود كه خوردن مرحوم بابا بزرگم روي پول خيلي حساس بود اما عمه سرور ويژگي كه داشت ويژگي پول حرام بود پولي كه واقعا حرام بود .........بدون شك
پي نوشت :راه سبز اميد هم كه راه افتاد يه مطلب جالب هم هست يكي بهم زنگ زد گفت از طرف انجمن پزشكان معلول تماس مي گيره البته الان كه مي بينم همه پزشكان يه جوراريي معلولن چون رشته پزشكي رو انتخاب كردن!!!!!به هر حال ...يكي از دوستان كه فكر مي كنم تازه واردن گفتن چرا اينجا آيكون نداره احساساتمون رو بيان كنيم دوست عزيزم همين كه الان مي تونيم كامنت بذاريم بايد روزي صد بار خدا رو شكر كنيم نبودي ببيني چه پدري سر اين كامنت دوني ازمون در اومد ببينم اگه بخوام نقل مكان كنم آرشيوم هم مي تونم ببرم؟؟؟؟؟؟راستي من و نازنين تو مهموني ها دعوت شديم تو هيچ كدوم نميريم اما شام امشب رو خونه زن داييم از دست نمي ديم !!!!!!

۳۰ نظر:

  1. سلام. آره اگه نقل مکان کنی می تونی آرشیو رو هم ببری ، برو wordpress جاش خیلی خوبه با کلی امکانات ، فقط هر جا رفتی لطفا اگه می شه فاصله ی خطوط رو یه کم بیشتر کن . مرسی . در مورد آیکن هم نمی دونم ، قبلا تو بلاگ اسپات می نوشتم اما اون موقع که آیکون نداشت .
    در مورد عمه سرور ، اگه همه متحد شید و حالشون رو بگیرید ، بیماری خود به خود خوب می شه . اگر هم کمک خواستید رو ما حساب کنید حتما (;

    پاسخحذف
  2. امیدوارم امشب زندایی از خجالت عمه جون در بیاند دلم خنک بشه.خوش بگذره

    پاسخحذف
  3. دکتر جون تخصص شما چیه؟نگفتی

    پاسخحذف
  4. فكر منم هزار و سيصد بار گفتم من جراحي قلب خوندم هزار و سيصد بار هم گفتم كه هنوز 3 ماهش مونده اگه كامنت هاي قبل و مي خوندين مي ديدين به خدا

    پاسخحذف
  5. من فكر مي كردم ازين جور عمه خانوما فقط تو فيلما پيدا ميشه.............به نظر من نبايد جلو اين آدما سكوت كرد اگه سكوت كني هي دور بر مي دارن ....اگه دو سه نفر يه چند باري جوانشو بدن ديگه حساب كار دستش مياد و حواسش هس چي ميگه

    پاسخحذف
  6. سلام امین خان مثل اینکه وضعیت قرمزه!راستی من خیلی وقته میام به وبلاگ سر میزنم اما تا حالا کامنت نگذاشته بودم.عجب قلمی داری!کاش همه ادما احساساتشون رو اینقدر روون ابراز میکردن! برای انکه روحیه بگیری یادت میارم که هنوز خورشید هر روز بالا میاد و هنوز فکری داری که انقدر قشنگ به روزمرگی ها نگاه میکنه!و نازنینی داری که مثل اسمشه.نازنین!

    پاسخحذف
  7. سلام
    دو تا سوال برام پيش اومده؟
    1- چرا همه ي فاميل جمع نميشيد به عمتون بگيد ازش بدتون مياد و نميخوايد ريختشو ببينيد؟! خوب اينطوري يه بار واسه هميشه ميره ديگه پشتشم نگاه نميكنه!
    2- تو يكي از پستاتون گفتيد پدر خانومتون گفتن شما از تبار تجارتين اونا از تبار دانشگاه و علم...
    با توجه به تحصيلات خودتون و مادر و خاله و دخترخاله و پسرداييتون من موندم تحصيلات خانواده ي همسرتون در چه حده كه همچين حرفي زدن؟؟!!!!
    يه پيشنهاد هم دارم. چطوره بگيد مادرتون هم در مورد خاطراتشون از مادرشوهر و خواهرشوهرشون بنويسن. من واقعاً حيرون موندم كه اون موقع مادرتون چي كشيدن از دست اينا!!!!

    پاسخحذف
  8. جالب بدونيد كه مادر بزرگ همسرم كه الان تقريبا79 سالشونه فوق ليسانسن اصولا تو خانواده همسر من تحصيلات زير دكتري افت داره !!!!!!!بعدشم تو فاميل هر كي درس مي خونه ميره دنبال پول دراوردن تو فاميل اونا همه استاد دانشگاهن !

    پاسخحذف
  9. خيلي جالبه!!! مخصوصاً فوق ليسانس مادر بزرگ 79 ساله!!!!!!!!!!!!
    من كه مغزم سوت كشيد...

    پاسخحذف
  10. Amin, kheily banamak meeneveesee. emrooz behet koly khosh beghzare! amme jano salam beresun

    پاسخحذف
  11. Rast ghoteeha, aykoon meekhayem chekar, man yek hofte comment meezashtam, shenasnameo passport meekhast, rad nemeeshod!

    پاسخحذف
  12. به زندايي سلام ما را برسان و بگو: تو اميد همه مظلوماني هستي كه عمه و امثال عمه دارن تا بهشون ظلم كنن. تو رو خدا حق ما رو از حلقومشون بكش بيرون و ... (اين قسمت ر ا شطرنجي مي كنيم تا از دست زير 18 ساله ها در امان بمانيم)

    پاسخحذف
  13. چه مامان بزرگ با حالي !!! من تا حالا فكر مي كردم مامان بزرگه من خيلي با حال بوده كه ليسانس داشته ولي مثل اينكه ....
    منم فكر مي كنم بهتره جلو عمه وايستين وگرنه اون روز به روز بدتر مي شه !

    پاسخحذف
  14. چرا فونتت تو هم ادغام میشه؟واسه همه اینطوریه یا فقط برای منه؟

    پاسخحذف
  15. شب بخير
    ما ايروني ها تعصب خاصي روي مهمون داريم من شخصا با نظر خيلي از دوستان در مورد انتقام جويي از عمه خانوم مخالفم.پيشنهاد مي كنم مدارا كنيد و جواب بدي رو با خوبي بديد و منتظر انعكاس رفتارتون از شخص خاطي و يا از جايي كه انتظارش نميره باشيد به هر حال بزرگتر هستن و مهمون.

    پاسخحذف
  16. انتقال از اينجا همراه با آرشيو به هر سرور ديگه امكانپذيره مشروط به اينكه سرورها همديگه رو مسدود نكرده باشن كه خب اين حالت به ندرت پيش مياد ولي گوگل و سرويسهاش از جمله بلاگر يه ويژگي ممتاز دارن و اون اينكه صفحات رو با سرعت بيشتري لود مي كنن و اين براي وبلاگ نويس به دليل كم طاقت بودن خوانندگان عاليه . مي تونيد به جاي وقت گذاشتن براي نقل مكان ، بلاگتون رو سفارشي كنيد و اگه عزمتون جزم رفتنه ، ساده ترين روش اينه كه اينجا رو به حال خودش رها كنيد و از اينجا يه لينك به آدرس جديد بزنيد و البته از اونجا هم يه لينك به اينجا نشونه بريد.

    پاسخحذف
  17. سلام
    براي قالب تبريك هاي فائقه آتشين ميگم
    ميدوني كيه اين فائقه آتشين
    اسم و فاميل خانم گوگوشه
    قالب خيلي عالي شده
    همچنان بنويس اگه ننويسي حيف ميشه
    آدم از هزارتا خوبي يكيش به ياد آدم ميمونه اما اكثر بدي ها را همواره به ياد خواهد داشت
    فكر نقل مكان بد نيست
    درصورتی که به نتیجه رسیدی من http://blogfa.com توصیه میکنم
    آرشیو را راحت میتونی منتقل کنی
    بترتیب نوشته های خودت را باز کن و ازشون کپی بگیر و تو وورد سیو کن و بعد در وبلاگ جدید ارسال کن
    اگه از اینجا رفتی در پست آخر اعلام کن که رفتی و بگو کجا رفتی
    شاد و خندان باشید
    برای نقل مکان مریم هم بد نمیگه
    میتونی لینک نوشته های این وبلاگ را در وبلاگ جدید اضافه کنی

    پاسخحذف
  18. سلام. این عمه خیلی آدم طفلکیه. منم می خواستم بگم که حتما یه بیماری چیزی داره که نازنین جون خودش فهمید.
    سعی کنین دلتون به حالش به سوزه تا تحملش آسون تر شه

    پاسخحذف
  19. مهرداد خيلي آدم بايد بلا باشه وبلاگشو تو كامنتش لينك كنه ها !!!!!!

    پاسخحذف
  20. سلام خوبین؟ اخی دلم واسه نازنین میگیره که باید این عمه مهربون رو تحمل کنه امیدوار خدا به همتون صبر عنایت فرماید.
    تخصصتون چیه؟

    پاسخحذف
  21. سلام و سپاس که پشت زمینه رو عوض کردید
    قلم شیوائی دارید موفق باشید

    پاسخحذف
  22. بک گراند جدید مبارک چقدر خوب شده،قبلا خیلی تیره بودD:
    چرا پس چیزی نمینویسید؟ممنتظریما :)))

    پاسخحذف
  23. سلام.... ماچ... منظورت از اون تازه وارد من بودم؟؟؟؟ من کلی وقته وبتو می خونم اما نتونستم نظر بذارم. یا من بی سواد بودم یا این بلاگ اسپات از من خوشش نمی اومد...
    مرسی که قالبتو عوض کردی چش آدم کور می شد.. راستی می تونی بیای بلاگفا و از شر این کارا راحت بشی.
    خیلی هم روان و عالی می نویسی و من رفتم بت رای دادم... البته اگه بعدا رای یه چیز دیگه خونده شد به من ربطی نداره و دیگه حال و حوصله ندارم بیام بگم رایم کو؟؟؟... خودت از آرا صیانت کن...
    این نازنین خانم هم خیلی زن خوبیه ها... الهی عمه سرورو خدا واسش نگه داره... هاهاهاها...

    پاسخحذف
  24. mitarsam ray bedim,bad yeho mosharekatemoon 200 % ei beshe....ya az beine are va na e gozine ha ahmadi nezhad ray biare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  25. امین خان کجایی؟چرا در دسترس نیستی؟ منم مثل هاله منتظرم!

    پاسخحذف
  26. salam..che ghashan o rahat minvisi khosham omad:X

    پاسخحذف
  27. من منتظرم ببینم امشب چی گفته می شه و چی شنیده می شه!

    پاسخحذف