۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

نازنين بازي رو برد

سلام من امين احمدي پور هستم :
من واقعيت خاطراتمون رو با تمام احساسم نوشتم احساسي كه ناشي از ترس از دست دان زندگيم بود احساسي براي اثبات اينكه آيا مي خواهم راهم رو كج كنم يا با سرعتي كمتر كه ناشي از ناتواني هايي است كه برايم ايجاد شده كماكان به مسير قبلم ادامه دهم از اين به بعد به وقايعي خواهم پرداخت كه در زندگيم پيش مي آيد
اما نكته هاي جالب جريان خاطرات من اين بود كه :
-بعضي فكر مي كردند اين يك داستانه تخيليه اونچه كه باعث خيال انگيز شدن اين وبلاگ بود جملهِ ي :تا حالا بهت گفتم چقدر دوستت دارم كه 11 ساله منو همسرم هر روز اين نكته رو بهم ياداوري مي كنيم به جز زماني كه مي خواهيم از عمد همديگر رو بچزونيم و اون دو هفته كه نازنين از دست قضيه طلاق مگسي بود
-اما تيكه ي جالبش عكس العمل كاربرها بود كه همه قريب به اتفاق حق رو به نازنين دادن و روي من رو اساسي كم كردن وچنان دست رويم رو شستن گذاشتنم كنار كه الان ديگه نمي دونم طلاق رو چه جوري مي نويسن در همين رابطه عكس العمل مادرم از همه باحال تر بود :
امين انقدر اين دختر معصوم رو نچزون گناه داره اينو بهت گفتم چون بايد يكي تو رو بنشونه سر جات
البته من براي مادرم توضيح دادم كه 3 ماه پيش همچين نشستم سر جام كه الان هر چي زور ميزنم از جام نمي تونم پاشم واساسا همه جا نشسته ميرم
عكس العمل نازنين ولي افتضاح بود وحسابي دعوام كرد كه تو وبلاگم قضيه ي بچه رو لو دادم و به قول خودش موضوع رو دوباره زنده كردم
-نكته بعد مربوط به نمايه اين وبلاگه اين وبلاگ تو حساب شخصي نازنين درست شده و وبلاگ هم حسابش در مورد جنبش هاي دانشجو ئيه كه بيشتر مربوط ميشه به وقايع اخير والا كله ي نازنين يكم بوي قرمه سبزي ميده من ازون موقع كه تو كوي دانشگاه كتك خوردم ديگه دنبال اين جريانات سياسي رو نگرفتم چون دسترسي به سيستم ديگه اي رو ندارم فعلا از اين نمايه با اسم خودم استفاده مي كنم كه بدبختانه اون يكي وبلاگم به همين اسم ظاهر ميشه وچون اطلاعات ديگر رو دست كاري نكردم تو نمايه جنسيت مونث درج شده
-از همه ي اميد هايي كه به ما ميديد ممنونم اميدوارم داستان زندگي من در آينده هم قشتگ باقي بمونه

۸ نظر:

  1. حالا دیگه من منتظر قسمت های خوبش هستم...

    پاسخحذف
  2. سلام بسیار از آشنایی تان خوشبختم .... منتظر نوشته های شما هستم.

    پاسخحذف
  3. سلام. خب من دیروز با وبلاگ شما آشنا شدم و همه مطالب رو یه جا خوندم. یه کم حس کردم شاید واقعی نباشه. نه به خاطر اون جمله به خاطر رفتارهای نازنین. دیروز که با همسرم بیرون بودیم همش به این فکر میکردم مگه میشه آدم هیچ وقت از همسرش چیزی نخواد چون ممکنه پول همراهش نباشه. مثلا تو خونه نون نداریم. میشه من نگم امین جان نون میخواهیم؟
    اگه واقعا اینجوریه، خیلی دوست دارم بدونم نازنین چه جوری این کار رو میکنه؟
    ضمنا از اسم سلما خیلی خوشم اومد، به خصوص وقتی معنی زیباش رو خوندم تو وبلاگتون.
    براتون آرزوی روزهای خوب و شاد میکنم.
    (نمی دونم اینجا چه جور میشه آدرس وبلاگ رو گذاشت: www.gol-e-shabbooo.blogfa.com)

    پاسخحذف
  4. سلام دوستم
    خدا رو شكر كه همه چيز درست شد. منتظر خبرهاي خوب هستم . راستي چرا خوشبختي تون رو با يه كوچولوي تنها كه اين روزها زياد هم پيدا ميشن كامل نمي كنيد؟ ( البته فكر كنم حتما قبلا هم بهتون پيشنهاد شده)تا ديگه هي نخواهيد وقت و بي وقت سر هر قضيه نازنين عزيز رو دق بدين ؟؟( من خودم چون 10 سال بچه نداشتم كاملا حس نازنين جون رو درك مي كنم)

    پاسخحذف
  5. salam
    hich chizi be zibaayie eshgh nist, khodaa ro shokr konid ke bache nadarid, too in ozaae bade iran dige ki delesh mikhaad bache daar beshe? vaghean heyf nist ke eshghi be in ghashangiro baa ye bache kharab konid?? mano shoharam khodemoon tasmim gereftim ke hich vaght bache dar nashim chon mesle shomaa baa zahmat be ham residim va heyfemoon miaad ye bache maaro az ham begire yaa hata kami door kone! darzemn say konid zendegi ro be kaame khodetoon va hamsaretoon talkh nakonid, baa vaziyate jadidetoon kenaar biaayn, kaaretoono edaame bedin, nazarid in masale zendegitoono taghyir bede. eshgh kheili baa arzeshe har kasi nadaaratesh! ghadresho bedoonid, khoda bozorge inshala ye rooze khabare raah raftane dobaaratoono mizaarid roo weblog ::) hich vaght naa omid nashid.
    mispaarametoon be khodaa.

    پاسخحذف
  6. سلام آقای دکتر
    داستان نه واقعیت زندگی شما خیلی شیرین بود.
    امیدوارم همیشه همیشه زندگیتون قشنگ بمونه
    برای من و همسرم هم دعا کنید :)

    پاسخحذف
  7. هورااااااااااااا. هورااااا. خوشحالم خوشحالم خوشحالم. تو رو خدا ديگه حرف "اسمشو نيار" نزن، باشه. ما هم يادمون ميره. نه كه فراموش كنيم. خودمونو مي زنيم به فراموشي.
    لطفا يه راهي خودتون واسه بچه پيدا كنيد. مطمئنا من و امثال من هر چي بخوايم بگيم شما دو تا خودتون هم بهش رسيديد بارها. مي دونيد كه اين مشكل مختص شما نيست و راه هم زياد داره.

    پاسخحذف
  8. بهتره بجاي بقيه تصميم نگيريم ولي وقتي تصميم بگيريم که حتم داشته باشيم درسته وقادر به انجامش هستيم...نازنين ادم قدرتمنديه که اراده قوي براي درست تصيميم گرفتن واجرا کردنش داره .قابل تقديره وازينکه قدرش را مي دوني خوشحالم...

    پاسخحذف