۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

روز تاسف

دوستان نازنينم سلام از اينكه امروز دير يعني خيلي دير برايتان نوشتم معذرت مي خوام
اما موضوع عمه ام كه ديشب از خانه ي ما رفت موضوعي ديگر است كه بعدا در موردش صحبت مي كنم اما هر آدمي براي خود ايراداتي دارد شايد ايراد من هم .......
هري پاتر رو خوندين ؟منم خوندم !!!!!
يادتونه هرميون يه سازمان براي حمايت از حقوق جن هاي خانگي ساخت ؟رفتار جن ها را خوب به خاطر داريد ؟همه از اين رفتار شرم آور هرميون به ستوه آمده بودند جز يكي كه حق خود را فهميد جني به نام دابي !!!!!!!يادتون باهاش چه رفتاري داشتند ؟بهش گفتن اون نفرت انگيزه اون خاطيه !!!!!!!!!!
چرا فكر مي كنيم هري پاتر فقط داستان بود بدون هيچ پيامي ؟پيامش در بطن جوامع ماست مردم از حقي كه دارند آگاهي ندارند براي همين از ظلمي كه بهشون ميشه حمايت مي كنن !!!!!!و كسي رو هم كه از حقوقش مطلع ميشه رو به خاطر سعي در احقاق حقوقش مجازات مي كنن، بهش اهانت مي كنن !!!!!!!امروز برايم روز دردناكي بود نمي گويم چرا ؟؟؟؟؟؟؟اما روز دردناكي بود !!!!!همه چيز هايي كه مي خونيم حتي اگر رمان عاشقانه باشه يك پيام داره !!!!!!كاش اين قدر ساده نگذريم
از عشق منو نازنين ساده نگذريم از پول حرام و حق يك بچه يتيم ساده نگذريم از كتاب هايي كه براي سرگرمي مي خوانيم هم ساده نگذريم !!!!كاش خودمون رو از حقوقمون محروم نكنيم!!
دوست داشتن معجزه اي بود براي ما اگر دوست داشتن نبود چه اميدي بود ؟نه براي من و نازنين براي تو و ديگران و ديگران هاي ديگر
درس اخلاقي نمي دم ماجراي خونه ي داييم بامزه بود و حال من سخت گرفته بود براي همين ننوشتم چون زيبايي حادثه را با قلم متاسفم خاك آلود مي كردم اين داستان را به زماني موكول مي كنم كه حالم كمي به خاطر واقعه اي كه امروز مشاهده كردم بهتر باشد اما .....
پي نوشت: در پي اعلام استفاده ي دولت خدمتگزار از ظرفيت ها اين جانب عمه سرورم را با داشتن قوه تخيل بالا وظرفيت افسانه بافي خيلي بسيار بالا(!) و اعتماد به نفس فوق العاده در اعلام موارد ذكر شده جهت مسئوليت آمارسازي معرفي مي دارم اگرم دلتان نخواست ايشان را براي پست وزارت امور خارجه انتخاب نماييد !!!!!
2-از آنجا كه رضايت مشتري تنها هدف ماست !!!ديشب طي يك عمليات جان بر كفانه !!!و پس از چند بار كف كردن متوالي و چند بار احساس صاف شدگيه دهان بالاخره توانستيم قالب وبلاگ را تغيير داده و قدمي چند در راه چشم انداز 20 ساله برداريم !اميد است كه با اين كار رضايت شما را ايجاد كرده باشيم ؟(مرگ من ديگه بهش اعتراض نكنين )
3-ويولت عزيز شما دقيقا زماني كه داشتم با وبلاگ ور مي رفتم اومدي از اينكه فونت ها تو هم رفته بود ازت معذرت مي خوام
4-نگين خوبم ،تا فردا اگه صبر كني همان خورشيدي كه كه به من ياداوري كردي طلوع خواهد كرد
5-كامنت كه مي گذاريد حس مي كنم دارم باهاتون صحبت مي كنم و لذت مي برم دفعه پيش ازتون پرسيدم كه بايد التماستون كنم يا نه خودم جوابشو فهميدم،التماستون مي كنم كامنت بذاريد !!!!
6-براي اينكه اين قدر تكرار نكنم مي گم كه من داشتم جراحي قلب مي خوندم كه اين طوري شدم

۳۴ نظر:

  1. سياوش قميشي ميگه : گاهي صداي سكوت از هر فريادي رساتر است
    گاهي هم سكوت توام با بي اعتنايي از هر مجازاتي مي تونه عذاب آورتر باشه
    در اينكه حق گرفتني هستش نه دادني نبايد شك كرد ولي خيلي از مردم حتي ارزش جار و جنجال هم ندارن با بي اعتنايي ميشه اعتماد به نفس رو دقيقتر نشانه گرفت ضمن اينكه احترام به خود هم حفظ ميشه
    نمي دونم فقط وقتي انسان در موقعيتش قرار بگيره عكس العمل واقعيش مشهود ميشه و رفتارش ممكنه بسيار متفاوت از گفتارش باشه

    پاسخحذف
  2. سلام دکتر ! آروم تا 10 بشمار حالا یه نفس عمیق بکش...
    هااااااااااااااا......احتمالا" حالت یه ذره بهتر میشه
    میدونی چه احساسی دارم؟
    قایقی خواهم ساخت
    خواهم انداخت به آب
    دور خواهم شد از این شهر غریب
    که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق
    قهرمانان را بیدار کند

    پاسخحذف
  3. سلام
    الان ساعت بوق سگه
    حدود يك و نيم
    با كيبورد ويندوز دارم ميتايپم
    خيلي سخت و جان كاه است
    الهي بد نبينيي ننه قربان
    بوس

    پاسخحذف
  4. khodayeesh in ameh khanoome shoma didan daran, ahyanah Canada tashrif nadaran ye sar ma beheshoon bezanim? har vaght ham vaght kardin dastane khooneh zan dayee ro benvisin,
    ba vojjode inkeh khodam aashegh reshteh pezeshki hastam va too ehnam pezeshk ha ye chize digeh hastand( khodam pezeshk nistam) vali migam shayad in etefagh ye sign bood ke neveshtan ro jaye pezeshki shoroo koni, vaghean ghashang minvisi, adam ehsas mikoneh oonjast...
    baraye to va nazanine aziz behtarin roozha ro arezou mikonam!)

    پاسخحذف
  5. قالب جدید مبارک. چه خوب رنگش روشن شد. منتظر خوندن وقایع اتفاقیه عمه جان می‌مونم.

    پاسخحذف
  6. Salam Amin jan,

    Omidvaram eshghetoon hamishe mostadam bashe va motaghedam in noghte atfi dar zendegitun hast va ehtemlan shoma ye nevisandeh ghabel mishid..montazere ye ketabe khoob azatoon hastam..

    پاسخحذف
  7. سلام آقا امین عزیز
    راستش چندبار خواستم کامنت بذارم اما متاسفانه سیستم قاطی میکرد و نمی شد حالا که زحمت کشیدی درستش کردی مرسی منم کلی خوشحال شدم . راستش شاید می شه اینطوری تفسیرش کرد که : حکمت وزیدن باد رقصاندن شاخه ها نیست امتحان ریشه هاست

    پاسخحذف
  8. سلام
    مبارک این تغیر و تحول عالی.خیلی خوب شده مرسی از این همه تلاش.
    همچنان منتظر خبرای دلغ خونه دایی تون هستم

    پاسخحذف
  9. سلام دکتر جان
    قالب جدید مبارک.اخیش... دلم باز شد این قالب رو دیدم.چه کار خوبی کردی که تغییر دادی.
    چیه دکتر؟ سر حال نیستی

    پاسخحذف
  10. سلام امین جون خدا قوت. خبرای داغ ورود عمه جون رو تند تند بذار.
    میگم مگه واسه رسیدن به هر کاری باید پا داشت؟
    یعنی الان چون یه کمی از تواناییت رو از دست دادی نمیتونی موفق باشی؟

    پاسخحذف
  11. آقای جراح قلب بعد از این ناراحت نبینمت...

    پاسخحذف
  12. سلام .
    راستش قالب جدیدت خیلی خوبه ، خوندن مطالب با قالب قبلی خیلی سخت بود .
    کاملا موافقم که هر اتفاقی که می افته درسی هست برای زندگی .. فقط بستگی به ما داره که درسو ببینیم و یاد بگیریم یا اینکه سرسری از کنارش رد شیم ...
    شاد و سلامت و عاشق باشید .

    پاسخحذف
  13. salam,alan ye modatiye ke weblogetono mikhonam.
    faghat mikhastam begam lazem be eltemas kardan nist,onghadr khalesane minevisin ke baese eftekhare har khanandeiye ke baraton nazar bezare.
    omidvaram ke hamishe shad bashin o ashegh.

    پاسخحذف
  14. قبل از هر چيز قالب جديد خوشگلو خيلي بهتون تبريك ميگم. واقعاً خسته نباشيد. اينطوري خيلي خيلي بهتر شد.
    اميدوارم ناراحتي و دل گرفتگيتون هم هر چه زودتر برطرف بشه و هر چه زودتر ماجراي خونه ي دايي رو بنويسيد. ما مشتاق و منتظريم...
    و اما مسئله ي اصلي:
    امين خان والله ما كه تا حالا با دقت بسيار زياد دو بار كل آرشيو به اضافه ي تمام كامنتها رو خونديم! (الان ميتونيد ازم تست بگيريدD:) همه ي اونايي كه براتون كامنت گذاشتن بلااستثنا از قلم زيباي شما تعريف كردن!! با اين اوصاف حكايت اين راي گيري چيه ديگه؟؟!! آهان فهميدم... ميخواستين اون 100% به رخ ما بكشيد!!!
    ما كه شما رو همه جوره قبول داريم، پس راي گيري واسه چيه ديگه!((:
    در مورد تخصصتون هم به نظر من تو همون درباره ي من كه نوشتيد پزشك هستيد اونم بنويسيد كه ديگه هر كي تا وارد شد ببينه. فكر نكنم پي نوشت جواب بده!! آخه اينا اينقدر پرسيدن دهن ما رو كه رسماً سرويس كردن!!! شما رو نميدونخم!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  15. چه استقبال شایانی شده از رنگ جدید وبلاگت ((: حق دارن ملت به خدا ، رو اون قبلیه چشممون در م یاومد ولی این یکی خیلی خوبه ، بیست !
    آره خب هر نوشته ای یه پیامی داره ، حالا بماند که با پیامش موافق باشیم یا نه ولی حتما پیام داره ، من هم خیلی به این فکر می کنم که اگه همه حقوق خودشون رو بدونن و ازش دفاع هم بکنن ، دیگه هیچ کس اگر هم بخواد نمی تونه حقوق بقیه رو نادیده بگیره ، البته اگه قانون هم پشتیبانی بکنه اما در حالتی که قانون حمایت نمی کنه ، حداقل کمتر می شه حقوق بقیه رو نادیده گرفت . من با سکوت در مقابل ضایع شدن حق به شدت مخالفم !

    پاسخحذف
  16. سلام بر دكتر امين خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي
    ميگم از آنجا كه بيشتر خواننده هاي وبلاگ آقايان خانم ها هستن و برعكسش هم صادقه پس بهتره آدرس مطب نازنين خان را هم در وبلاگ بذاري جهت سو استفاده از وبلاگ
    داستان اصفهانيه را ميداني كه
    روي سنگ قبر مادر زنش آدرس و تلفن محل كارش را حك كرد
    راستي واقعا داستان هري پاتر را خوندي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بابا تو ديگه كي هستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من حتي ميلم نكشيد 10 دقيقه از فيلمش را ببينم واي به كتابش
    پس بيخودي اين جي كي رولينگ ميليونر نشده
    شما كتابهاش را خريدين و جاي آناتومي خونديد
    بيچاره بيماران چه ميكشن زير دست شما پزشك پاترها
    حكايت اونه كه ميگه
    دكتره به دوستش كه مكانيك بوده ميگه چندروز جاي من برو مطب
    ميكانيكه به بيماره كه باواسير داشته ميگه تخت گاز رفتي واشر سر سيلندرت سوخته
    راستي
    رسمه وبلاگ دار ها با اسم وبلاگشون توي وبلاگ ها كامنت ميدن
    من هم از اول تا حالا تمام كامنت هام اينطوري بوده
    بدون كوچك ترين كم و زيادي

    لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن
    به همه با صداي بلند سلام كنيد

    پاسخحذف
  17. سلام دوستم
    شما كه خودت بايد به همه اميد بدي و دلداري بدي. شما ديگه چرا؟
    گفتين رشته تحصيليتون انساني بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  18. سلام
    ميشه نظر داد؟
    آقاي دكتر همسر بنده هم نمي تونه بچه دار بشه ... واسه همين از خوندن وب شما بسيار خرسند شدم... به نازنين به خاطر صبوريش و عشقش تبريك ميگم

    پاسخحذف
  19. سلام,
    فکر می کنم اکثریت یک عصبانیت نهفته دارند و اینکه بقیه فکر می کنند آنها احمقند یا راضی.
    امیداورم هرچه زودتر دست همه آدمهای ریاکار رو شود.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  20. سلام
    تازه با وبلاگتون آشنا شدم .. گيرا مينويسين
    آدرس وبتون رو در فيوريت هام قرار دادم.. البته من وبلاگ ندارم اما وبلاگ خون خوبى هستم :)
    منو دوست خودتون بدونين

    پاسخحذف
  21. امیدوارم وقتی میام اینجا از شادیهاتون بخونم جناب دکتر ... مگه وقتی آدم یه نازنین به این نازنینی داره باید بگذاره افسردگی سراغش بیاد ؟؟؟ شاد باشید ...

    پاسخحذف
  22. سلام
    چشممون روشن قالبتون روشن شد...

    اگه دوست داشته باشین می تونین بیاین بلاگفا باانتقال تمام آرشیوتون

    پاسخحذف
  23. قالب جديدتو دوست دارم برادر.
    آره خوب، آدم گاهي اوقات ... ماجراي همون زخم هاييه كه نمي شه گفت و روح رو .... متوجه هستي كه؟

    پاسخحذف
  24. سلام اقای دکتر شما که قلم به این روانی دارین و عشق به ای زیبایی چرا برای کامنت التماس کنید ما خودمون براتون کامنت می ذاریم . امید روزهای خوب و شاد

    پاسخحذف
  25. راستی یادم رفت قالب نو مبارک باشه

    پاسخحذف
  26. سلام ...
    ممنون که به من سر زدی ...
    آقا امین زندگی مخلوطی از تلخ و شیرینه و همه می دونیم که یکی از اینها کم باشه زندگی چیزی کم داره ... تعادل هم که این وسط حرف اول رو می زنه ...
    امیدوارم به زودی سرحال و شاد باشی ...

    پاسخحذف
  27. اميدوارم هميشه شاد شاد باشيد
    شاد بودن بهترين انتقامي است كه مي توان از زندگي گرفت...

    پاسخحذف
  28. نبینم غمت رو آقای دکتر
    شاید نداشتن پا سخت وناراحت کننده باشه . اما داشتن همسری مهربان صبور و عاشق تحمل همه چیز راحت تره . تازه پا مگه همه چیزه . خیلی هامون پا داریم ولی هیچ کاری نمیتونیم بکنیم . حتی بلد نیستیم درست راه بریم .یا با اونا جاهایی میریم که بعدا میگیم ای کاش پام شکسته بود و نمیرفتم . دکتر جان به نازنین نازت سلام برسون .
    منتظر ماجراهای عمه خانم هم هستیم . لطفا تند تندتر آپ کنید .خوشمان می آید .

    پاسخحذف
  29. ببخشید من یه سوال دارم.شما که خانمت دکتر هست نمی تونه مشکل بچه دار نشدن رو حل کنه؟

    پاسخحذف
  30. آقاي دكتر حالتون خوبه ؟!!! نيستين !! ):

    پاسخحذف
  31. من با اون قسمت درس گرفتن و ساده نگذشتم کاملا موافقم.
    قربان نیاز به التماس نیست که! نظری داشته باشیم می گذاریم.
    حالا یعنی شما کلا کار و پزشکی را گذاشتی کنار؟
    من اینجا نمی دانم چرا نمی توانم آدرس وبلاگم را بگذارم. در این نظر می نویسم:
    http://letterbox.blogfa.com

    پاسخحذف